nedjelja, 27. lipnja 2021.

TEO CELAKOVSKI: JEDAN POKRET - JEDAN ŽIVOT

Jutarnji list ČOVJEK IZ SJENE Tko je Teodor Celakoski, čovjek od najvećeg povjerenja gradonačelnika Tomaševića Radim na podizanju novih organizacija izvan Zagreba jer gradimo kolektivni politički pothvat, objašnjava nam Celakoski Piše: Ivanka TomaObjavljeno: 26. lipanj 2021. 21:48 Teodor Celakoski i Tomislav Tomašević Za poznanike Teo, za dugogodišnje prijatelje Teo Deadline, za mnoge pak - Tomaševićev čovjek iz sjene. Teodora Celakoskog, koordinatora političke platforme Možemo!, ova posljednja konstrukcija uglavnom nasmijava. - Kako bih ja mogao biti čovjek iz sjene ako sam sa Sandrom Benčić koordinator cijele političke platforme, a izabran sam i za potpredsjednika Gradske skupštine!? A to sve piše i u registru političkih stranaka - kaže mi Celakoski i odmah kreće u demistifikaciju onoga čime se trenutačno bavi. - Sve je vezano upravo za koordiniranje kolektivnih i deliberativnih grupnih procesa koje sam dobio u zadatak kao koordinator stranke. To su aktivnosti kao podizanja političke organizacije...

Nema komentara:

Objavi komentar