četvrtak, 23. prosinca 2021.

OVAJ BLOG

Kad bi Bog doista postojao onakav kakvog nam predanja predstavljaju, takav Bog nebi mogao da upravlja narođenjem moje malenkosti, niti mog pomora, -kad god se njemu to prohtje. Nije me pitao niti savjetovao da se rodim po njegovom htjenju, ovakav ni onakav. Dali pristajem, ili želim da se svojevoljno predam svim životnim podređenjma, na vlastitu ušrb, i u korist nekog mog sedlara. Koji će, svim ozakonjenim pravilima sakupljati svoje parazisko salo na račun moga životnog čemera. Niti me pitao pristajem da li da se narodim u svojstvu nekog grbavog jadnika , ili neki prsati i uobraženi ljepotan. Muško ili žensko. Komunista ili fašista. Katolik, musliman, pravoslavac ili protestant. Nije čak mario, želim li da se narodim crnac,ili bijelac, crvenkast ili neki žutac. Niti dali me smjestiti, kao takvog, na Ekvator ili Grenland. Ništa od toga! Krojio me. vajda, po vlastitom aršinu, tek da budem njegovo svinjće. Dvorska luda, koja će duljiti njegovo zjevanje, u plošnu mu bezvremenost...

Nema komentara:

Objavi komentar