srijeda, 15. veljače 2023.

PAPI FRANJI, VATIKAN

Vaš me kršćanski zločinački sustav, u toku 92 godine, bez moje privole, sistemaki pljačka svakodnevnim postotkom PDV. Čim se zateknem u trgovini na kupnji svagdanje kore kruha, pa sve redom životnih potreština, da mi ugrabite dio svoga podloga danka Dok mi vaš nametnuti sustav zato uzvraća, od samog rođenja, upis prava da opipavate moje međunožije. Da me šibate u svojstvu prisiljnog ministranta, upisanog u vaše neizbrisive knjižurine, u svojstvu vječnog pokornika, i člana vašeg milenijskog parazitskog Kršćansta. - Dabome, koji će dobrovoljno snosti sve vaše propisane ovozemaljske patnje, kako bi zaslužio vaše "eterno" nebesko blagostanje. Ni stoki to niste propisali.Jer joj niste podarili tu vašu nebesku svetost. Jeste li je, možda, podarili kao utješnu nagradu, vašem sotonskom subratu ?!

Nema komentara:

Objavi komentar