nedjelja, 15. lipnja 2014.

VELEIZDAJA NAGRADJENA

OTKRIVAMO ŠTO JE REKAO BIVŠI PREMIJER

SANADER ‘Umjesto u Plazi, ostajem u zatvoru. OK, tu živim kao u samostanu, što sam mlad i želio’

  • Boris Kovačev/CROPIX
  • Goran Mehkek / Cropix
(1/2)
Objavljeno: prije 13 h i 46 min
 
 
 
U 10-ak kvadrata remetinacke ćelije presuda Vrhovnog suda donijela je Sanaderu nervozu i nespokoj. Nada koju je imao uoči odluke sudaca, uvjeravajući Luku Bebića kako je ‘sto posto uvjeren da nije kriv’, sada je pala u vodu. Ništa se gore za Sanadera nije moglo dogoditi
'Mogao sam biti u hotelu Plaza, a sada sam u Remetincu, ali ja to smatram kao da živim samostanskim životom. A ionako sam u mladosti želio živjeti u samostanu', rekao je nakon presude Ivo Sanader svojim odvjetnicima, Čedi Prodanoviću iJadranki Sloković
                           **************************************************
Ukupno                                            10
Odradjeno                                     -  1,5
Umanjeno                                      -   1,5
Dobro vladanje                               -   3
Ukupno                                               4
Za 4 godine bezbriznog samostanovanja, mnogi bi rado zamijenili svoj zemaljski pakao.

Nema komentara:

Objavi komentar