utorak, 21. rujna 2021.

VATIKAN NASRED ZEMALJSKIH PROBLEMA

Jutarnji list PAPA FRANJO ‘Još sam živ. Iako su me neki željeli vidjeti mrtvog. Znam da su čak održani i sastanci prelata, pripremali su konklavu‘ Jezuitima je također kazao da ga je na operaciju nagovorila medicinska sestra te da mu je time spasila život Piše: HinaObjavljeno: 21. rujan 2021. 17 Papa Franjo se našalio da su ga neki ljudi, nakon što je otišao na operaciju debelog crijeva u srpnju, željeli vidjeti mrtvog te da su neki crkveni dužnosnici već počeli pripremati konklavu kako bi izabrali njegovog nasljednika. Franjo je to rekao tijekom susreta s pripadnicima katoličkog vjerskog reda, jezuitima, početkom rujna u Slovačkoj, a u utorak je prenio jezuitski časopis La Civilta Cattolica. Kada ga je jedan jezuit upitao kako ga služi zdravlje, Franji je rekao: "Još sam živ. Iako su me neki željeli vidjeti mrtvog". "Znam da su čak održani i sastanci prelata koji su mislili da je Papa u ozbiljnijem stanju nego je bilo rečeno. Pripremali su konklavu. Neka. Hvala Bogu, dobro sam", rekao je Franjo.

Nema komentara:

Objavi komentar