ponedjeljak, 21. prosinca 2020.

PRIMA JA

Jel sve u redu Severino s racunalom prima Da Nije...! Često nailazim na skrivene poruke,kao na pr. ova tvoja, sad me vidiš, sad me ne vidiš. Hvala ti za dobro jutro. Malo sam otegao, jer sam noč proveo sa kolegama na zg kolodvoru. Tu je jedinstveno : studiraš i predaješ. Heroj si i kukavica. Istovremeno ratuješ sa nametnutim i vlastitim bogovima, Istovremo ispireš svoje krzno i golo tijelo. Putuješ bespućima raja i pakla, bez legitimizacije, bez pasoša, bez radne knjižice, zdravstvene, partijske, domovinske, i ine. K'o Fenix koji se rađa u vatri, i/ ili pokisli puran u Slavonskom blatu Kad uskočiš u vagon da prelomiš snove, odjednom se zatekneš povrh Alpa, na Place Concord. Na Bastili, gdje srečeš Thomasa Paina, Jack Londona. U zasluženoj ruskoj tamnici Tolstoja. Okovanog u Sibirskim lancima Dostoyevskog. Arijadnu i Marinu Cvetayevu i mog istarskog Antu Ciliga. I nastaviš sniti one morske Vile, što u snu ti prilaze, u Pulskom manikomiju, i pod suncem Palm Beach australskog Aborigina,....Pa sve dok tvoj glas me ne rastijesni..., i vrati u Majkuse

Nema komentara:

Objavi komentar