ponedjeljak, 22. ožujka 2021.

JEL TI ZNAŠ TKO SAM JA , NA BALKANU

PROCURILA MUČNA SNIMKA Imaš li uopće pojma tko sam ja?: Što je Lečić govorio mlađoj kolegici koja tvrdi da ju je silovao Srpska glumica Danijela Štajnfeld prijavila je svog kolegu Branislava Lečića za silovanje Piše: Jutarnji.hrObjavljeno: 22. ožujak 2021. 17:48 Danijela Štajnfeld, Branislav Lečić i screenshot audiozapisa njihovog razgovora koji je objavio portal Insajder Danijela Štajnfeld, Branislav Lečić i screenshot audiozapisa njihovog razgovora koji je objavio portal Insajder Instagram: Danijela Štajnfeld/boris Kovačev/cropix, Screenshot I Srbija i cijela regija danas bruje o iskazu srpske glumice Danijele Štajnfeld koja je Višem javnom tužiteljstvu u Beogradu prijavila da ju je prije 16 godina silovao Branislav Lečić, istaknuti glumac, oporbeni političar i svojedobno bivši ministar kulture i medija u Srbiji (2001. - 2004). U ranijem iskazu Štajnfeld nije otkrila identitet svog silovatelja, već je navela da se radi o "moćniku iz filmske industrije koji se neprekidno pojavljuje u javnosti". U ponedjeljak poslijepodne je pak portal Insajder.net objavio dio razgovora koji je glumica vodila s Lečićem nekoliko godina nakon silovanja, a koji je kao jedan od dokaza dostavljen Tužiteljstvu. Štajnfeld je za Insajder rekla da je Lečića pozvala u sklopu procesa svojeg liječenja od traume koju je preživjela. Taj razgovor je snimala. Na originalnoj snimci koju je objavio Insajder.net prepoznatljiv je glas Branislava Lečića, a iz njegovog sadržaja jasno je da Lečić traumatični događaj nije negirao. U dijelu razgovora koji je objavljen Štajnfeld je suočila Lečića sa zločinom koji je počinio. Njegov sadržaj prenosimo u nastavku u cijelosti. "Osjećala sam se ugroženo" Štajnfeld: “Ne sjećaš se da sam plakala?” Lečić: “Sjećam se.” Štajnfeld: "Nisam htjela ići tamo. Mislim, nisam htjela biti s tobom nasamo usred noći, na mjestu koje ne znam. Od tad sam se osjetila ugroženo. Tada sam se osjećala…” Lečić je potom prekida: “Zašto?” Štajnfeld pak nastavlja: “…Nepoštovano od tebe. Da li ti to možeš razumjeti ili ne?”

Nema komentara:

Objavi komentar