ponedjeljak, 22. ožujka 2021.

TRAŽI SE RAZRJEŠENJE SUDACA

Šef suda u Osijeku traži najtežu kaznu za suce koji su se družili s Mamićem: ‘To je van svake realnosti‘ Zvonko Vrban kaže kako je dobio očitovanja sudaca o druženju s Mamićem. Jedan je potvrdio, a drugi u cijelosti porekao Piše: Jutarnji.hrObjavljeno: 22. ožujak 2021 Predsjednik Županijskog suda u Osijeku Zvonko Vrban poslao je DSV-u zahtjev za pokretanje razrješenja sudačke dužnosti sudaca koji su se družili sa Zdravkom Mamićem. - Zatražio sam njihovo očitovanje. Oni su mi ga napisali u petak, ja sam ga proslijedio ministru pravosuđa i predsjedniku Vrhovnog suda, a danas sam poslao i zahtjev za pokretanje stegovnog postupka s prijedlogom da se razriješe sudačke dužnosti, rekao je Vrban. Rekao je kako neće prejudicirati odluku DSV-a, ali kaže kako je on predložio te mjere te da se nada da će se prihvatiti ja sam prijedlog izrečene stegovne sankcije. -Oni bi trebali biti razriješeni sudačke dužnosti i više nikada ne bi mogli biti suci. DSV bi trebalo odlučiti o mom prijedlogu o njihovom udaljenju sa sudačke dužnosti, a onda donijeti odluku o tom prijedlogu. Ne bih govorio o detaljima što su napisali o svakoj pojedinoj tvrdnji Zdravka Mamića. Jedan je sudac potvrdio druženje, drugi je u cijelosti porekao ta druženja, rekao je Vrban. - Znao sam da suci Vekić i Krušlin odlaze na nogometne utakmice Dinama, ali nisam znao gdje oni odsjedaju. Ja sam rekao da to nije dobro, a oni su meni rekli da ne odlaze u lože i da oni kao drugi građani kupuju ulaznice i na tribinama gledaju utakmice. Sada vidimo da su bili u svečanoj loži... Kada vidimo fotografije, sprijateljili su se, a ja nisam znao kolika je dubina njihovog prijateljstva. Mamić govori da je podmićivao suce, da je želio postaviti Zvonka Vekića, potplaćivao članove DSV-a da bi mu Vekić pomogao u presudi... To je izvan realnosti. Ja to nisam znao, kaže Vrban. Rekao je i kako se ministru pravosuđa očitovao o tome da je Mamić navodno plaćao drugim sucima da ga ne izaberu za šefa Županijskog suda. -Mamić je rekao da je platio članovima DSV-a da ne izaberu mene. U ponovljenom postupku ja sam izabran za predsjednika Županijskog suda. DSV ima podatke o mom radu, snimku razgovora s DSV-om, zapisnike o glasovanju... Ja te podatke nemam. Ni danas ne znam tko je za koga glasao, niti bi to trebalo biti značajno, kaže Vrban

Nema komentara:

Objavi komentar