ponedjeljak, 18. travnja 2022.

UDAR NA PUTINONO DIVLJAŠTVO

ILI: HOĆE LI SVIJET ZDRAVOG RAZUMA IKADA DOĆI K SEBI U POTRAZI PRAVOG RAZLOGA SVOG NESTAJANJA SA OVE DIVNE PLANETE ?! UDAR NA RUSKI PONOS ‘Putinov glas‘ divljao na državnoj televiziji: ‘Jednostavno sam bijesan! Kako ste, dovraga, to mogli dopustiti?‘ Činilo se da je Vladimir Solovjov artikulirao bijes čelnika Kremlja kada je pokrenuo verbalni napad na mornaricu Piše:Duška JurićObjavljeno: 18. travanj 2022. Najpoznatiji ruski TV voditelj Vladimir Solovjov, kojeg nazivaju 'Putinov glas', izrazio je snažno nezadovoljstvo zbog potonuća ruske raketne krstarice Moskva, zapovjednog broda ruske Crnomorske flote. Činilo se da je Vladimir Solovjov artikulirao bijes čelnika Kremlja kada je pokrenuo verbalni napad na mornaricu u televizijskom prijenosu. "Bijesan sam zbog onoga što se dogodilo zapovjednom brodu ruske Crnomorske flote Moskvi. Jednostavno sam bijesan. I da, mi kažemo da je bio dosta star, da je imao određene popravike i, da, ta serija brodova ima svojih ranjivosti. Razumijem. Ali recite mi ovo - kako se mogao izgubiti. Objasnite mi, zašto je, dovraga, u to vrijeme bio baš na tom dijelu Crnog mora?", rekao je uzrujani voditelj s državne televizije, koji je sankcioniran zbog svojih veza s Vladimirom Putinom. Gubitak Moskve najveće je poniženje Ruse u Putinovoj invaziji na Ukrajinu, za koju se nadao da će se pokoriti njegovoj hegemoniji u samo nekoliko dana. "I nije me briga što se točno dogodilo - ako su to zaista bile dvije rakete Neptun kako su Ukrajinci izvijestili. Uostalom, otkad se borbeni brod boji raketnog udara, s obzirom na to da ima obrambeni sustav? Dakle, zar se nešto nije aktiviralo? U redu. Čak i ako je pogođen s dvije rakete, i streljivo se zapalilo... Što se dogodilo s protupožarnim sustavom?", nastavlja dalje voditelj. Ove izjave u suprotnosti su s njegovim hvaljenjem ruskog ratnog postrojenja u nedjelju navečer, kada je okrivio Zapad i optužio Britaniju da je iscenirala masakr u Buči, tvrdeći da su prikazani užasi izrežirani i da nemaju nikakve veze s Putinovim vojnim snagama.

Nema komentara:

Objavi komentar