utorak, 19. travnja 2022.

ZAVJET ŠUTNJE

ZAVJET ŠUTNJE Nepoznata sudbina mornara s Moskve: ‘Pitala sam gdje mi je sin, njihov odgovor me šokirao‘ Majka Andreja Siromjasova kaže kako joj je neka sestra u bolnici rekla da su šanse da joj je sin živ, ako je pao u more, ‘ravne nuli‘ Piše:Vlado VurušićObjavljeno: 19. travanj 2022. 13: Nestali mornari s Moskve Kada sam čula da je Moskva potonula, zvala sam sve bolnice na Krimu. Nigdje nije bilo mog sina. Rekli su mi da zovem u ured Ministarstva obrane. Tamo su mi hladno rekli da je moj sin na popisu nestalih. Pitam ih, ali rekli su da su svi evakuirani s broda!? Kažu mi: "Ne znam, ja imam popis nestalih i to vam govorim". Počela sam histerizirati. Moj je sin tek napunio 20 godina. Opet pitam: "Znači, nisu svi evakuirani?", a on meni benevolentno: "Znači, nisu svi. Javit ćemo vam se", ispričala je Olesja Dubinjina, majka nestalog ruskog mornara s potonulog broda Moskva Andreja Siromjasova, za portal ruskog izdanja Novaja gazeta - Europa. Navodi da su joj nakon nekoliko poziva rekli da više ne zove, nego da šalje SMS. - Na telefon se više nisu javljali, a na SMS samo odgovaraju: "Javit ćemo vam se" - dodaje. Majka Andreja Siromjasova kaže kako joj je neka sestra u bolnici rekla da su šanse da joj je sin živ, ako je pao u more, "ravne nuli" jer su šanse da su preživjeli u tako hladnom i vjetrovitom moru gotovo nikakve. Dubinjina priča kako se dan prije nego što je Moskva potonula čula sa sinom, nakon dugo vremena. - Nazvao me s nekog nepoznatog broja, rekao mi je kako su im oduzeli mobitele i zabranili pozive te mi ne može reći ni gdje je, jer ni sam to ne zna, ni kada bi se mogao vratiti. Samo je tražio da mu pošaljem 500 rubalja da nešto kupi u dućanu. Poslala sam mu taj novac - priča nadalje Dubinjina. A kako piše ruski neovisni portal Meduza, inače blokiran za korisnike u Rusiji, Ministarstvo obrane Rusije i zapovjedništvo Crnomorske flote još uvijek kriju podatke o tome što se dogodilo i koliko je mornara stradalo na tom potopljenom "ponosu" ruske mornarice. image Mark Tarasov Not Supplied/Willwest News/Profimedia image Mark Tarasov Not Supplied/Willwest News/Profimedia Ruska strana ne priznaje da je Moskva pogođena ukrajinskom raketom - radi se o raketi Neptun - nego se još drže priče o "požaru i eksploziji" u skladištu streljiva te da je brod potonuo prilikom tegljenja u luku zbog oluje. Prema nekim neslužbenim informacijama, poginulo je između 37 i 40 mornara i časnika (podaci kojima raspolažu uglavnom roditelji mornara), ranjeno ih je oko 100, i to uglavnom zbog opeklina (doduše, izvori The Insidera, pozivajući se na neke roditelje mornara, navode i da je po bolnicama na Krimu oko 200 ranjenika), dok se ostali vode kao nestali.

Nema komentara:

Objavi komentar