nedjelja, 1. prosinca 2013.

KORIJENI PODZEMNOG FASIZMA

NEPRIJATELJSKA POLARIZACIJA

'TAKVA PODJELA NIJE VIĐENA OD RATA ZA NEOVISNOST' Svjetski mediji o referendumu u Hrvatskoj

  • http://www.france24.com
Autor:  Hina
Objavljeno: prije 6 h i 22 min
ZAGREB - Svjetski mediji javljaju u nedjelju da se u Hrvatskoj održava referendum na kojem će se odlučiti hoće li u ustav ući odredba o braku kao zajednici muškarca i žene i koji je izazvao duboke podjele u najnovijoj članici Europske unije.
*************************************************************************************************
"Gospodine, u ovom konfuzionu neznam za koga treba glasati“, bile su Santinine rijeci pred Hrvatske izbore 1990., upucene svom zupniku.
„Kako neznas ! Zar nisi bila sinoc na sastanku svih mjestana zupe? Za HDZ se glasa ! I dodji u nedjelju na misu!.
„Da gospodine, namjeravala sam doci i prosle nedelje  ali susjedi su mi rekli da cete tog dana biti u Zagrebu i da zato nema mise u nijednoj drogoj  zupi“
Santina je tada  uskoro glasala.   No, buduci se vec davno preselila u svoj svijet nebesa, na danasnjem referendumu 1.12. 2013. bila je nadomjestena svojom  mladjom pastvom.
Jutros sam poslovno svratio u jedno drugo susjedno selo. Jedna druga Santina mi rece da je trazeni otisao da glasa , ali skoro bi trebao da se vrati . I eto ti mog znanca- in non person-  obradovan mi  pridje.
„Milorade, nisam znao da i ti glasas“ – spontano sam izvalio.
Uplasen predje pogledom na okolo i tiho izmrmlja ovim nasim besprijekornim dijalektom  tako divno kamufliranjem vlastitog  maternje srpskog : „Receno mi je da treba glasati“
„Dobro, ali tvoj je glas tajan.“
„To se nikada ne zna! U tem konfuzionu nisam ni zna ca delati“
„ Ne brini Milorade, ovo ce ti dobro doci na skorom referendumu u pripremi, kojim ces se izjasniti i protiv svoje maternje cirilice.!

Nema komentara:

Objavi komentar