petak, 11. rujna 2015.

RAD ILI KAPITAL

STRAVA U RIJECI

VIDEO: DRAMA U RIJECI Očajni mladić legao ispred kamiona: 'Prelazite preko mene, gladan sam, dan i pol nisam ništa jeo'


Facebook
Autor: Portal Jutarnji.hr
Objavljeno: prije 3 min
'Ajde idi, moram raditi', vikao je mladiću koji je ležao potrbuške vozač kamiona koji se našao na putu

'Ajde idi, moram raditi', vikao je mladiću koji je ležao potrbuške vozač kamiona koji nije mogao proći

VEZANE VIJESTI

Vijesti
ŠOKANTNA SOCIJALNA SLIKA DIGLA NA NOGE SVE 'Čak 160 naše djece gladuje, to je zastrašujuće, moramo reagirati odmah'
'MOG SINA I KĆER ZOVU KONTEJNERSKA DJECA' Ispovijesti obitelji koje sa strepnjom čekaju zimu u Gunji jer njihovi domovi neće ni biti obnovljeni
Očajni mladić je danas legao je nasred riječke prometnice, a automobili su ga zaobilazili. U jednom trenutku pred njim se zaustavio kamion. Iz njega je izašao ljutiti vozač.

'Ajde idi, moram raditi', vikao je mladiću koji je ležao potrbuške.

'Prelazite preko mene, gladan sam, dan i pol nisam ništa jeo, a ljudi mi ne daju raditu za hranu', nesretnik mu je odgovorio.

Tada mu je vozač rekao da ide za njim i krenuli su prema obližnjoj pekari.

Građani su bili šokirani, a video stravičnog prizora objavila je na Facebooku slučajna prolaznica Sabrina Bachich uz opasku 'Eto ti naše predivne države Hrvatske'.

' Ajme, još uvijek mi je ova slika pred očima i dečko u mislima, užas... svi smo mi svijesni da je nekima voda došla do grla, ali ovako kad se desi pred tobom je koma....vidilo se na našim izrazima lica... tužno, jako tuzno', napisala je druga svjedokinja događaja u komentaru.

       ***********************************************************
Komentar ovog bloga
Kolike milijune stvaralačkih masa treba još satrti Kapital, da bi opstajao putem svoje jeftinije tehnološke komputerizacije ?!

Nema komentara:

Objavi komentar