utorak, 17. siječnja 2017.

"TATA JA SAM GLADAN"

'TATA, JA SAM GLADAN' Potresna priča iz zagrebačkog tramvaja na koju nitko nije ostao ravnodušan: otac skuplja boce, majka ne može naći posao

    AUTOR: 
    • Jutarnji.hr
  •  OBJAVLJENO: 
  • 17.01.2017. u 18:05
Tijekom utorka na Facebook grupi 'Zakaj volim Zagreb' pojavio se post koji nikoga nije ostavio ravnodušnim.
Naime, jedna je Zagrepčanka podijelila post na koji je naišla u bespućima društvenih mreža, a koji je pokrenuo lavinu nakon štoje objavljen u spomenutoj grupi.
Objavu prenosimo u cijelosti.
- Tijekom današnje uobičajene vožnje tramvajem, na posljednjoj stanici ulazi otac. Ispod lijeve ruke dvije štake, dok desnom pokušava pridržavati kolica s malim djetetom. Napokon uspijeva sjesti na prazno sjedalo, dok se dijete budi. Prvo sto progovara je 'tata, ja sam gladan'. Tata mu objašnjava kako danas baš i nije bilo boca, te da mu je uspio kupiti samo jedno pecivo, s tonom koji obećava kako će se tata uvijek snaći - piše u postu.
Također, osoba koja se našla u ovoj situaciji napisala je da nije pretjerano razmišljala o ocu i je li to njegova odgovornost, već joj je bilo neshvatljivo kako mi kao društvo u današnje vrijeme možemo dozvoliti da ijedno dijete bude gladno. Kroz priču s ocem saznala je da boluje od multiple skleroze.
- Starije dijete je osmogodišnja djevojčica koja je tom trenu bila u školi. A tata je išao na 'posao' skupljanja boca, teško pokretan s trogodišnjim djetetom. Pošto je njihov problem znatno veći od mojih mogućnosti, molim sve koji imaju ikakvu dodatnu informaciju o gospodinu s Gornje Kustošije (mislim da je rekao da se zove Milio, vjerujem da susjedi znaju situaciju), informaciju o mogućnostima rješavanja trenutne situacije, ili volju za pomoć da se jave. Gospodin mi je ostavio kontakt - stoji u postu na grupi.
Ubrzo nakon što je poruka objavljena javili su se mnogi koji su voljni pomoći,a osnovana je i posebna Facebook stranica 'Hrabri tata i njegovi klinci' gdje se razmjenjuju informacije i dogovara pomoć.
Gospodinu je blokiran račun, najveći problem mu je lokacija stana u kojem živi jer jedva dolazi do njega. Prve vrećice pomoći već su stigle u kafić kod inicijatorice ove akcije, a mnogi su ponudili novac te prijevozna sredstva u slučaju potrebe za prijevozom paketa i ostalih potrepštinA U razgovoru sa zagrepčankom koja je pokrenula ovaj post saznali smo i da je gospodn sretan zbog pomoći koja mu pristiže. Poručio je da mu je hrana najbitnija jer mu je obitelj gladna. On je invalidskoj mirovini, a supruga mu ne može pronaći posao.
********************************************************
Gdje ste, gnjusna popadija, politikanerska bagra, domoljubne krtice, i ljevičarski licemjeri.
 Svinje , svinje , svinje ! 
Jedno gladno dijete više  vrijedi od sviju vas, društvenih posranaca, koji ste ga doveli u to stanje.
NEKA VAS ZATEKNE NJEGOVA SUDBINA !!!
www.severinomajkus.com

Nema komentara:

Objavi komentar