Civilizacijski razvoj, koji se odvijao na temeljima klasnih podjela manjinskih
posjednika nad prirodnim bogatstavima i
sredstvima za proizvodnju, te vecinskog stanovnistva posve zakinutog,
cija je egzistencija zavisila iskljucivo o njegovoj radnoj snazi, biva glavni
uzrok i posljedica jaza, koji se pojavljuje,
( prema
Marksu), izmedju nacina proizvodnje , koji dominira odredjenim epohama, i njegove razmjene.
Ovdje nije namjera da se iznova otkriva ta Marksova topla
voda, na kojoj je utemeljena cjelokupna teorija materijalisticke koncepcije
povijesti, oblikovane u znanstveni
socijalizam. Time u vezi, ovdje se zeli podvuci tek jednu neminovnost, koja se
javlja kao pravilo, u svim dosadasnjim drustvenim
epohama, sto ukazuju na spomenute proturijecnosti izmedju tehnoloskih dostignuca
i znanstvenosti. Najme, koliko god se nacin proizvodnje sve brze odvijao, opci kulturoloski rast kao da, proporcionalno tome
relativno opada.
Vrijeme nasih generacija, nasih oceva i djedova, obiljezava jednu takvu epohu. Kapiotalisticko drustvo, koje je dostiglo svoj proturijecni vrhunac jos krajem devetnaestog stoljeca, i koji biva jos zesce kontaminiran reformatorskim tendencijama Druge i Trece internacionale , neminovno sobom sije nacifasizam, staljinisticka zlodjela bez presedana, i direktno vraca historiju za nekoliko vjekova prema, kako de Leon upozorava vec pocetkom dvadesetog stoljeca, nekoj vrsti feudalnog industrijalizma. U tom drustvenom fenomenu, u kojem revolucija biva nadomjestena reformomatorstvom ,radjaju se nase generacije, tek da bi pokopale desetine milijuna svojih najblizih, i primile iskrvavljene i onemocene u soje danasnje nasljedstvo najvece posljedicno zlo Liberalne Demokracije i njene apsolutne ekonomske tiranije, sto danas siri globusom svoje pomahnitale tehnoloske inovacije , koje jedino jos obezbjedjuju taj animalni konkurentni opstanak . Dok vecinske mase, ne samo da od tog tehnoloskog „progresa“ nemaju nikakve koristi, vec bivaju dobro kontaminirane njegovim nus proizvodom ; direktno usmjeren prema gusenju kulturoloskog razvoja,i zaglupljujucim prociscavanjem mentaliteta masa, jednom od podlijih ideologija liberalne demokracije,koja je izrasla iz dvadeset stoljetog drustvenog zgarista.
Vrijeme nasih generacija, nasih oceva i djedova, obiljezava jednu takvu epohu. Kapiotalisticko drustvo, koje je dostiglo svoj proturijecni vrhunac jos krajem devetnaestog stoljeca, i koji biva jos zesce kontaminiran reformatorskim tendencijama Druge i Trece internacionale , neminovno sobom sije nacifasizam, staljinisticka zlodjela bez presedana, i direktno vraca historiju za nekoliko vjekova prema, kako de Leon upozorava vec pocetkom dvadesetog stoljeca, nekoj vrsti feudalnog industrijalizma. U tom drustvenom fenomenu, u kojem revolucija biva nadomjestena reformomatorstvom ,radjaju se nase generacije, tek da bi pokopale desetine milijuna svojih najblizih, i primile iskrvavljene i onemocene u soje danasnje nasljedstvo najvece posljedicno zlo Liberalne Demokracije i njene apsolutne ekonomske tiranije, sto danas siri globusom svoje pomahnitale tehnoloske inovacije , koje jedino jos obezbjedjuju taj animalni konkurentni opstanak . Dok vecinske mase, ne samo da od tog tehnoloskog „progresa“ nemaju nikakve koristi, vec bivaju dobro kontaminirane njegovim nus proizvodom ; direktno usmjeren prema gusenju kulturoloskog razvoja,i zaglupljujucim prociscavanjem mentaliteta masa, jednom od podlijih ideologija liberalne demokracije,koja je izrasla iz dvadeset stoljetog drustvenog zgarista.
Proizvodne snage Svijeta, koje predstavljaju, kao takve,
interese cjelokupno globalnog stanovnistva, mozda imaju jos uvijek dovoljno vremena
da preuzmu vlastitu sudbinu u svoje ruke, time da krenu onim, na izgled,
najtezim revolucionarnim putem, kojim
nas upucuje Americka Socijalisticka
Radnicka Partija , odbacujuci sva burzujska fizicka sredstva nasilja,
barikade, pukovnicke coup d'etate, i
bilo kakvo liderstvo, koje bi zastupalo njegove, odnosno postojece burzujske interese.
Ujedinjene na ekonomskom polju u jedinstvene sindikate svih struka , u
vlasitom politickom pokretu, i kao jedino moguci drustveni faktor u stanju da
temeljito izmjeni vecinskim nadglasavanjem vlastitu sudbinu izrabljene klase u
dostojanstveno civilizacijsko drustvo
Takvo jedinstvo
takodjer bi instantno rastopilo jaz izmedju nacina proizvodnje i njene razmjena
zajedno sa klasnim podjelama i njenim
konkurentsko osvajackim nasiljem svih vrsta, njene Drzave, njenih organa prisile. Kao i postojece kontradiktornosti izmedju tehnoloskih i kulturolosko znanstvenih
suodnosa, koji inace vode covjecanstvo k njegovom naglom nestanku sa planete Zemlje.
Nema komentara:
Objavi komentar