Svatko od nas ima pravo na vlastito misljenje. U postojecem
gradjanskom drustvu, sto vise, ono postaje de facto i de iure obavezujuce.
Napose s razloga sto je upravo u toku stvaranje sve veceg ponora izmedju
pojmova gradjanskog i demokratskog.. Kao da ti pojmovi predstavljaju tek
vlastite krajnosti jedne drustveno nerazjasnjive, (vacuumske), osrednjosti,
koja vjerojatno i biva glavni razlog da se pojavljuje oblicena u 20.
stoljetnu pojavu staljinistickog i hitlerovskog
desterminizma covjecanstva, i koji,
svojim ujedinjenim barbarizmom „opravdano“
nadomjescuju onu osrednju misaonost jednog istinskog demokratskog drustva No, buduci da je takva demokracija bila tek
percepirana u toku citave povijesti nase
civilizacije, njen pravi nedostajuci razlog valja, mozda, potraziti
negdje jos dublje, t.j. u samoj strukturi pet milenijske civilizacije kao
takve. Buduci zasnovana na klasnim podjelama izmedju malobrojnih posjednika i
vecinsko besposjednickih masa., na tome se upravo temelji i njena bazicna narav,
koja ce se konacno ukazati u danasnjim ekstremima, sabijenim upravo u njenoj
naravi ekonomske kontradiktornosti.
Nasa sadasnjost se tako zatice na samoj spici gomilanja sve
vecih posjeda u sve malobrojne posjednike. S druge strane siri se sve vece siromastvo u sve brojnijim masama, sto
vjerojatno biva glavni razlog da se taj 20. stoljetni avetni duh i dalje
odrzava , i za sigurno da ce nas pratiti sve dotle, dok god se covjecanstvo ne
otarasi drustvenog uredjenja, koje opstaje iskljucivo pomocu tih svojih
ekonomsko-kriznih kontradikcja.
Toliko na globalnoj razini
Kad , medju tim, svratimo u danasnju Hrvatsku, koja sacinjava
tek dijelic tog globalnog grbavca , kao nekom svojom sljepocrijevnom ulogom, ustanovit cemo svu
nakaradnost jednog evolutivnog promasaja,
u kojeg se stropstalo cjelokupno danasnje covjecanstvo, samo zato jer nije
pravovremeno slijedilo steceno znanstveno nasljedje devetnaesto stoljetnog revolucijskog humanizma.
Privid tudjmanovske
liberalne „demokrcije“biva ovdje instaliran pomocu
svojih istaknutijih peto kolonaskih jurisnika, koji ce
sada najbolje znati kako iznova se usuljati, barem u djelic ranije prokockanog
prostora, uzjahujuci onog istog trojanskog konja, kojim su ranije uveli ovdje , pod egidom revolucionarno
samoupravnog sociajlizma, onaj
najsuroviji tip staljinizma, i koji je ovdje vec ranije sticao te apokalipticke
jahacke vjestine u ponovno vracanje u one pohabane Karadjordjeviceve oblike bijelog terora,pod slicnom egidom rusenja feudalnog poretka. Odrazavajuci tako svoj globalni
ulog opceg pridonosa da se vjecnim reformatorstvom doista povrati covjecanstvo u neko svoje ponovno predgradje feudalno drustvenih
staljisa .. .
Nema komentara:
Objavi komentar