nedjelja, 14. veljače 2021.

TO NEIZMJERNO ZLO BALKANSKOG "JA" , PAK JA !

vijesti sport j2 novac kultura scena video pretplata DAVOR FILIPOVIĆ U NU2 ‘HDZ će dobiti većinu, a ja ću biti gradonačelnik Zagreba. Ja i Bandić smo dva svijeta‘ ‘Grad Zagreb ne mogu voditi zarobljenici prošlosti nego oni koji žele promijeniti sve što nije dobro u ovom gradu‘, kaže Filipović Piše: Jutarnji.hrObjavljeno: 14. veljača 2021. 14:44 Davor Filipović, Nedjeljom u 2 Davor Filipović, Nedjeljom u 2 U današnjoj HRT-ovoj emisiji 'Nedjeljom u 2' gostovao je HDZ-ov kandidat za gradonačelnika Zagreba, Davor Filipović. - Ja se četiri godine u Gradskoj skupštini pripremam za ovu političku utakmicu ispred nas. U HDZ sam ušao 2014. nakon što sam postao docent na Ekonomskom fakultetu i time riješio svoja egzistencijalna pitanja. Htio sam dati doprinos i mijenjati stvari nabolje, a htio sam izbjeći i situaciju da mi netko kaže da mi je politika ili stranka nešto dala. Ja sam odradio stvari prije nego što sam se politički angažirao. Ja i svoja predavanja mogu obogatiti iskustvima koje sam stekao kroz politiku i moji studenti tako mogu dobiti dodatnu vrijednost, rekao je Filipović. U HDZ ušao zbog domoljublja U HDZ je ušao u vrijeme kad je na čelu stranke bio Tomislav Karamarko. - Ušao sam u HDZ jer tamo svjetonazorski pripadam, a ne bih o onome što je bilo, nego o Zagrebu i budućnosti. Na pitanje zašto baš HDZ, Filipović odgovara. - HDZ je narodnjačka i domoljubna stranka, a ja zastupam domoljublje i narodnjaštvo i sve što ide s tim. Prioriteti za Zagreb Osvrnuo se na prioritete za Zagreb u slučaju da HDZ dobije većinu, a on postane gradonačelnik. - HDZ će dobiti većinu i ja ću biti gradonačelnik, a prioriteti su obnova grada i financijska konsolidacija grada. Gradskim financijama se upravlja jako loše. Jasno je da se tu mora napraviti radikalan zaokret i to ja želim. Bez toga ne možete imati ni uspješnu obnovu grada. Fokusirat ćemo se i na prometne, socijalne i obrazovne izazove u Zagrebu. Vjerujem da će građani to prepoznati i da ću postati gradonačelnik, kaže Filipović. Komentirao je izgradnju Sveučilišne bolnice u Novom Zagrebu. - Apsolutno ću se zauzimati za to. Izgradnja Nacionalne dječje bolnice je prvi korak i za Sveučilišnu bolnicu i to će biti jedan od mojih prioriteta. Radi se studija izvodljivosti, kad bude gotova onda ćemo imati točan broj koliko to košta. Ako osvoji mandat, hoće li bolnica biti započeta? - Definitivno. Jedan od planova za Zagreb je i Jarunski most.

Nema komentara:

Objavi komentar