petak, 30. lipnja 2017.

SUSTAV KOJI TIMARI SVOJU ŽRTVU PO VLASTITOM ARŠINU

POGBA OTKRIO SVOJ PRIVATNI ŽIVOT

Veznjak Manchester Uniteda šokirao u intervjuu: 'Moja majka je moja djevojka'

Veznjak Manchester Uniteda šokirao u intervjuu: 'Moja majka je moja djevojka'
Getty Images
SAŽETO
Paul Pogba otkrio je kako je privržen obitelji, te se prisjetio kako mu je bilo odrastati i dijeliti krevet s nekoliko ljudi

Slaven Knežević
30.06.2017.15:50
Veznjak Manchester Uniteda Paul Pogba već je navikao fanove na poseban način komunikacije s medijima koji sve više sliči na Zlatana Ibrahimovića. Ipak, u intervjuu koji je dao za Esquire Pogba je šokirao navijače.
Pogba je vrlo privržen obitelji. Njegova dva brata, Mathias i Florentin, također su nogometaši. Kako se čini, Pogba je najviše privržen svojoj majci. Upitan ima li djevojku, veznjak je odmah odgovorio: "Ne, moja majka je moja djevojka."
Kasnije se malo uozbiljio pa priznao kako bi jednoga dana volio zasnovati svoju obitelj.
"Želim djecu, naravno. Želim imati i ženu jednoga dana, ali ne u ovom trenutku. Trenutno ne mogu svoju ljubav pokloniti nekome. Bit ću samo s posebnom djevojkom i želim joj pružiti sve, ali ne sada. Želim se koncentrirati na nogomet, a kada za to dođe vrijeme i kada to bude prava žena, zašto ne?", rekao je Pogba.
Pogba je otkrio i kako je, dok je odrastao, morao dijeliti krevet sa svojom rodbinom.
"Spavalo je nas troje, četvero, petero u jednom krevetu, ali to je bilo najbolje vrijeme. Svi smo bili zajedno. Da budem iskren, nikad se nisam žalio jer smo imali vodu i nešto hrane. Imao sam i neku odjeću, čak i ako nije bila najbolja. Nikada ne bih rekao da sam bio siromašan, jer kad vidim druge ljude pomislim koliko sam bio bogat", zaključio je Pogba.

Nema komentara:

Objavi komentar