srijeda, 10. lipnja 2015.

PUTEVIMA SVOJIH PREDHODNIKA

FRANJO GA ČEKAO SAT VREMENA

PUTIN BRILJIRAO UOČI SUSRETA S PAPOM FRANJOM 'Bit ću potpuno iskren: ja sam bezgrešan, Bog me takvim stvorio'

  • papa Franjo i Vladimir Putin
    AFP
Objavljeno: prije 1 h i 3 min
Vladimir Putin u srijedu je stigao u posjet Italiji, sastao se s premijerom Matteom Renzijem, a kasnije i s papom Franjom, a prije puta na Apeninski poluotok ruski je predsjednik dao intervju uglednom talijanskom listu Corriere della Sera u kojemu se pohvalio da je bezgrešan jer da je Bog učinio njegov život takvim da nema za čim žaliti.
    **********************************************************************************************************
kOMENTAR OVOG BLOGA
"...JER ME ISUS PROMJENIO IZ DNA MOJE (BUSH-eve) DUŠE!"
www.severinomajkus.com

Nema komentara:

Objavi komentar