subota, 11. lipnja 2016.

POVORKA PONOSA BEZ SVOG KLASNOG DOMAĆINA

Danas u 15 sati kreće povorka ponosa LGBTIQ osoba i obitelji Zagreb Pride 2016. koji se ove godine održava pod geslom 'Još Hrvatska ni' propala'.

Prijenos UŽIVO pratite na Facebook stranici Jutarnjeg.

Svoje zahtjeve sudionici ovogodišnjeg Zagreb Pridea saželi su u sljedeće:

  • Mi želimo i tražimo slobodu za sve žene – da nastavimo same donositi odluke o svojem tijelu – bez zabrana, bez straha i srama!
  • Mi želimo i tražimo slobodu za sve medije, posebno javne i neprofitne – da radimo, pišemo, stvaramo bez straha od cenzorskih škara s Markovog trga ili Kaptola, slobodno od svakog pritiska, cenzure i autocenzure.
  • Mi želimo i tražimo slobodu za sve trans i rodno varijantne osobe –  da se možemo slobodno kretati kuglom zemaljskom kao i sva druga bića, da samostalno biramo vlastiti spolni i rodni identitet i da samostalno donosimo sve odluke o vlastitom tijelu!
  • Mi želimo i tražimo stvarnu slobodu za sve LGBTIQ osobe, životne partnere i životne partnerice, vjenčane ili nevjenčane – da živimo slobodno, sigurno i sretno - kao da je Prajd svaki dan!
  • Mi tražimo nastavak Cjelovite kurikularne reforme – želimo da stručnjaci i stručnjakinje slobodno rade svoj posao, bez pritisaka koji im stvaraju vjerski i politički ekstremisti – želimo da građanski odgoj i učenje o ljudskim pravima budu sastavni dio školskog programa!

Nema komentara:

Objavi komentar