subota, 14. ožujka 2020.

HVALA TI KUZMA, KOJI SI TAKO BRZO NESTAO!

Dobrodošli!

Ove stranice posvećene su mom poznaniku, i usuđujem se reći prijatelju, kojega sam susreo sasma slučajno lunjajući bespućima interneta u potrazi za nečim bliskim mome domu dok sam u samotinji gastarbajterske sobe čeznuo za kućom.

Upoznao sam ga najprije "virtualno" kao slikara, diveći se njegovim slikama na koje sam nabasao na stranicama Višnjanske zvjezdarnice, potom, nakon poduljeg vremena, kao pjesnika i napokon kao čovjeka sa vlastitim političkim nazorima. Tek nakon svega toga smo se susreli i osobno. Po svojim godinama mogao bi mi biti roditelj, a po živosti duha i misli mlađi brat, kolega i prijatelj.

"Ljevičar po genima, Marksista-De Leonista revolucionarnog socijalizma po ideologiji, odlučni borac i buntovnik protiv uzurpatora znanstvenog socijalizma počinjenog od strane njegovog najvećeg neprijatelja tj. reformarstva Druge i Treće Internacionale zastupane socialdemokracijom i svim komunističkim partijama od Oktobra do danas, što je i pridonijelo najvećem tektonskom oštećenju te velike ideje, poslje slično počinjenog zločina od strane današnjih vjerskih uzurpatora krščanstva." - tako bi se ukratko moglo reći za njega.
Osebi ne voli govoriti, pa nema smisla da niti ja o njemu govorim više no što bi sam volio da bude rečeno. Čak i ovo bi po njemu bilo previše jer svoj rad i svoja djela prepušta da govore o njemu kao umjetniku i čovjeku.
Odvojite malo vremena i prošetajte po ovim web stranicama, pročitajte pokoji članak ili pjesmu, pogledajte neke od slikarskih radova i uživajte jednako kao što sam i ja uživao radeći ove stranice.
Kuzma
Ne progone se činioci zla, ni oni koji ga osuđuju,
već njegovi prokazivači.
Giacomo Leopardi

Nema komentara:

Objavi komentar