ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

MI I ONI - POZVALI BISMO IH RADO NA KAVU, DA SE NAJEDU I OKUPAJU

NOVA MIGRANTSKA RUTA? IZBJEGLICE PRONAŠLE NOVU TRASU ZA ULAZAK U HRVATSKU! Policijski helikopteri iznad sela, oranica i šuma, uhvaćeno je više osoba

Emica Elvedji / CROPIX / MUP

Put pokraj mjesta Cerić i infracrvena snimka


Policijski helikopteri koji svaku noć kruže iznad sela, informacije o sve učestalijim uhićenjima ilegalnih migranata, pa čak i vijesti o krađama po seoskim dvorištima posljednjih dana jedna su od glavnih tema na ulicama sela smještenih istočno od Vinkovaca, poglavito Cerića i Nuštra.
Naime, upravo su se iznad ta dva sela unazad tjedan dana intenzivirale aktivnosti policije, koja svojim helikopterima nadlijeće sela, oranice i šume oko njih i termovizijskim kamerama snima zemljanu površinu u potrazi za migrantima. I do nas je došla informacija o nešto masovnijim hvatanjima migranata te da je samo na području Nuštra unazad nekoliko dana uhićeno njih 30-ak, dok se u Ceriću navodno njih 46 dragovoljno predalo našoj policiji.
- Moram priznati da prvi put čujem tu informaciju. 46 kažete? Ma, ne znam za to. Puno je to ljudi da se po selu tako nešto ne bi pročulo. Ali, da ih ima, to je sigurno. Ja ih doduše nisam vidio, ali pričali su mi susjedi i mještani da su ih viđali - kaže nam Vilko Blažeković, kojeg smo zatekli na izlasku iz trgovine u centru Cerića, gdje nam se ubrzo pridružio i njegov mlađi sumještanin Toni Patrčević.
Nema pljačke
 - Eno kod moje kuće nekidan ujutro oko 6 sati policija je našla njih trojicu. Nisam ih vidio, ali koliko sam čuo, sjedili su na kanalu pokraj ceste i kao da su nekoga čekali. Ili su možda samo bili umorni. Isto tako, ne izlazu iz sela, u kukuruznom polju, uhvatili su njih 3-4, ali za ovih 46 odjednom ni ja nisam čuo - rekao je Patrčević.
Nisu čuli ni za pljačke po seoskim dvorištima i kućama, a što također kruži kao glasina koja se širi i po putem raznih portala.
- Nisam čuo za krađe. Ako možda uberu neki komad voća, to i nije neka krađa. Pa ljudi su gladni - kažu naši sugovornici koji se ne boje za svoju sigurnost.
- Čega me ima biti strah, pozvao bih ih u kuću, dao im da se okupaju, nešto pojedu i ‘ajde dalje. Pa, nisu oni došli ovdje napasti nas. Nije njima cilj Hrvatska. Što će ovdje? I mi bismo bježali da možemo - okreće na šalu Blažeković.
- Meni ne bi smetali. Neka dođu na kavu - dodao je Patrčević

Nema komentara:

Objavi komentar