četvrtak, 11. srpnja 2019.

VIJEST IZ ISTRE


NEHUMANI TRETMAN PACIJENTA KOJI JE DOSAD OPERIRAN ČAK 170 PUTA

TEŠKO BOLESNI MILENKO BANIĆ IZ ROVINJA: Dan nakon operacije u KBC-u Rijeka htjeli su me potjerati s odjela i prijetili mi policijom. Tražio sam prijevoz sanitetskim vozilom, a oni su mi poručili da zovem taksi ili da idem busom!

 | Autor: Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ


Ostao sam na odjelu, jer supruga nije mogla doći zbog iznenadnog smrtnog slučaja u obitelji. Nitko me cijeli taj dan nije ni pogledao. Nisu mi dali ni doručak, ni ručak, ni večeru. Nisu mi dali ni lijekove koje redovito uzimam. Ponavljali su da nekome zauzimam mjesto te da oni imaju i drugih pacijenata. Ali što sam ja za to kriv? To što sam doživio je ispod svake razine ljudskog dostojanstva, kaže očajni Milenko Banić koji je u međuvremenu završio u pulskoj bolnici jer mu se stanje dodatno pogoršalo.
*******************************************************************************
SVE ĆE TO IZGLAČATI NOVI ŽUPAN

Nema komentara:

Objavi komentar