ponedjeljak, 13. travnja 2020.

DRAGA D,


Veseli me čuti da si se našla sa dobrom prijateljicom.Možda to bude nekada i u Majkusi. Dani su ovdje sjentni. I ne toliko po Koroni koilko po ljudskoj gluposti koja ju svestrano podstiće i hrani. Mogo mislim o tebi, i tekstu koji sam ti danas poslao. Sada si predbacujem da sam mogao biti obazriviji, naročito u odnosu spram tebe osobno. Ali kad pomislim da je bilo, ima , i bit će, tih  vremena , u kojima nama vlada samo jedan  ukleti "Jure": Kralj. Maršal,Ustaša ili Četnik, Hitler, Stalljin, Trump, Putin, i njima slični izrodi. Onda mi dođe da istrčim na glavnu ulicu tog našeg globalnog Sela, da se izvičem glasno. Da urlam i bijesnim poput sirove pubertetlje. " Dosta ste harali, vladali, palili, klali, pokoravali , izrablivali i lagali !!! 
Da se ovdje, uplaše samo moje mačke...

Nema komentara:

Objavi komentar