ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

AUTO KOMENTARI JEDNOG DRUŠTVA

ara
Sortiranje po: 
Komentiraj
Vladimir Marinovic Martini · 
Gadimi se zivot od sadasnjeg SDP-a i HDZ-a...!
Sviđa mi seOdgovor121 sat
Tomo Bogdan
Ante Jazine a za koga si ti ante? kad već tako "mudro zboriš".
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Denis Sehic
Jebi ga, da se je Petrov odlučio osnovati vladu s onim ludim Milanovićem, svega ovog ne bi gledali...
Kurikularna reforma bi išla dalje, zdravstvo ne bi ponovo bilo dovedeno u groznu situaciju u kojoj stvara nove dugove, i to bez sanacije - dugove koji će u budućnosti hoćeš, nećeš biti prebačeni na građane, civilne udruge bavile bi se onim za što su zadužene - brinule bi se o ugroženima i našoj djeci, invalidi bi i dalje primali invalidnine, studenti bi primali stipendije, ne bi zavadili s Izraelom i Amerikom, cijeli svijet nam ne bi mogao spočitavati fašizaciju, državnici i nobelovci ne bi potpisivali peticiju protiv hrvatskog ministra, možda nikada ne bi saznali da je predsjednik nečega što se zove Domoljubna koalicija veleizdajnik i da nam je najveća stranka prepuna tipova iz Monty Python Showa...
Ali naši desničari se tada ne bi mogli busati u domoljubna prsa...
A to je, priznati ćemo Petrovu, neprocjenjivo...
Sviđa mi seOdgovor2855 minuta
Adriana Sinčić · 
Radi u: Umirovljenica
Ne samo da mi se gade, nego me je sram što sam hrvatica.
Sviđa mi seOdgovor1055 minuta
Sima Simic
izem ti bre "novinarsto",pokusaj sa ratarstvom mozda budes imala vise srece?????
Sviđa mi seOdgovor41 sat
Damir Sladic · 
Ovo je ispod svega,gade mi se.
Sviđa mi seOdgovor81 sat
Denis Sehic
Nadam se da će svi biti toliko pametni da snime svakog HDZ-ovca koji im pristupi s takvim ponudama te ga strpati u zatvor.
Ako netko promjeni stranu to će sigurno značiti njegovu političku smrt.
Nadam se i dugogodišnju robiju!!!
Sviđa mi seOdgovor741 minuta
Stjepan Majstorović · 
razgovori su po sistemu koverta - očeš,nečeš?
Sviđa mi seOdgovor131 sat
Ana Savic
MOST je već razbijen, od njih 19, ostalo ih 12. Koji naivci su bili svi oni koji su most-u dali glas.
Sviđa mi seOdgovor71 satUređeno
Ante Vučemilović-Vranjić
Ne brini.
Imaš svoj SDPHDZ i 200 milijardi duga i uživaj.
Sviđa mi seOdgovor61 sat
Tomo Bogdan
jel naivno bilo dati glas HDZ-u ili SDP-u?
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Slobodan Stanivuković
Evo,ja. Čim je počelo pregovaranje sa HDZ-om i SDP-om,bilo mi je sve jasno.Mnogi smo ispali budale i naivčine.Lažu i prije nego što zinu.
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Mile Hund · 
E sad ćete vidjet na šta su kurbini sinovi i kćeri spremni kad treba prodat guzicu. Dobit ćemo točan odgovor koliko košta domoljublje.
Sviđa mi seOdgovor91 sat
Akif Hanuma · 
a pozivaju one s optužnicama i presuđene, jadna nam je majka, s tom trgovinom,,,domovina na koljenima, domoljubi udarili zadnji čavao...
Sviđa mi seOdgovor115 minuta
Ramiz Karic
Stoka lopovska,ovo je ne zapamćeno, slatka je lopovu fotelja,pa to treba kamenovati na Markovu trgu..uskoro će još procuriti vezano za Karonju.neka i treba tako jer ovo ne pamti civilizacija..
Sviđa mi seOdgovor71 sat
Ante Vučemilović-Vranjić
Eto prilike političkim leševima za posljedni tango s Garonjom.
Tango zagrebački.
Sviđa mi seOdgovor61 sat
Katarina Slivar
Svi zastupnici koji su normalni neće ići na razbijanje vlade i daljnjeg cirkusiranja kojega je priuštio MOST u ovih pola godine ,kada je najprije namagarčio SDP , pa išao sa HDZ-om .Petrov potpisao izjavu da neće ni sa kime , pa bi bio sa svakim .On se bolesno poigrava sa zemljom i narodom ,.Ucjenjuje zemlju i narod .Došlo je vrijeme da tip ode .
Iz Mosta je istjerao najkvalitetnije kadrove bez kojih Most ne bi dobio ni 0,19% glasova,a kamo li čistih 19%.Te glasove su dobili Lovrinović , Martinović , Mišić , Prgomet sa Gordanom Rusak , oni drugi su se samo šlepali za njima ,a već u prvom naletu škartirao je sve koji su valjali da spasi svoj bolesni ego.
Hrvatskoj treba rad, red i mir. Tko nije za to zaslužuje metak u potiljak .
Za Hrvatsku grudu i narod spremni !
Sviđa mi seOdgovor21 satUređeno
Tomo Bogdan
Za koju opciju si ti molim te lijepo?
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Adrijan Josic
Novi HDZov plan "osvete" objavljen: idu "maknut" Petrova. Prilicno nemastovito kao odgovor na pokusaj "micanja" Kamararka ali to je HDZ.
I evo vec su HDZovi placenici s laznim profilima krenuli siriti lazi i propagandu. Metak u potiljak? Stare udbaske metode.
Sviđa mi seOdgovor543 minutaUređeno
Željko Porobija · 
Lijepo, kulturno, demokratski. Zar ne?
Sviđa mi seOdgovor81 sat
Miro Buljat · 
Karamarkovi su u Kruševu imali nadimak MAČKOVI što je vrlo znakovito izgleda mutav ali ako je suditi po nadimku lako da će se spasiti i imati novu većinu, namoralno ali nažalost moguće.
Sviđa mi seOdgovor21 sat
Drazen Lisak · 
kad drzavu das kradezeu u najam, dobijes stocni sajam...
Sviđa mi seOdgovor91 sat
Narayan Das
Bilo jednom u Hrvatskoj.....
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Mate Glavinić · 
Udruziti ce se osuđenici...čačić glavaś beljak bandić..lepoglavska koalicija
Sviđa mi seOdgovor71 sat
Egidio Bianco
Remetinec je ulaznica za sabor.
Sviđa mi seOdgovor30 minuta
Zajko Nena
Ovo mi dođe, kao da si Tito i Pavelić bili kućni prijatelji, a mi raspravljamo da li je to u skladu sa zakonom. Svi smo mi stoka sitnog zuba, stave magarca ispred nas i mi ga slijedimo. Do kada će Hrvati šutjeti?
Sviđa mi seOdgovor41 sat
Zrinko Šturm · 
Spašavanje lopine Karamrleta.
Sviđa mi seOdgovor51 sat
Maxim ZP Pavelic · 
Evo moderator, sad možeš opet stisnit delete !
Yutarnji da ne postoji tribalo bi ga izmislit. Koja ste vi Spin agencija, a i najskuplja od svih agencija. Eto za vrime prošle vlade koštali ste hrvatsku državu 600 mil. neplačanja poreza. Svaka van čast, ovod svako uru vrimena, bacate kosti o "milijunima" štete od Karamarka, a 600 mil. poreza, koje su platili ovi ovod glupsoni komentatori.....!?
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Marija Ivanišević · 
novi izbori ali svaka stranka sama za sebe,bez koalicija prije izbora,da se vidi koga građani zaista biraju,a tek oni koji pređu prag i uđu u sabor neka se dogovaraju tko će sa kime ali u interesima HRVATSKE I NJEZINIH GRAĐANA.
Egidio Bianco
Pa tako je i bilo ovaj puta. Nakon izbora je počelo preslagivanje i preskakanje, pa imamo rusvaj.
Poslije izbora nebi trebalo biti koalicija, jer je to prijevara birača.
Sviđa mi seOdgovor27 minuta
Ivan Ursa
Nemate pojma i to je kakti istraživačko novinarstvo. Slušajte nemoguću kombinaciju : Mićo sa Pupovcemima 12 glasova i sve je riješeno. Ajmo lijenčine komunističke oćemo se kladiti?
Branko Đurić · 
Prekjučer je bilo "Tri koraka" dana već šest. Koliko sutra?
Biti će drugačije nego što svi sebi žele da bude a najgore za stanje u Domovini jer za to sve kao da boli khurac, baš ih briga.
Boris Vuk Ćakić
A tšo se ne dignete svi vi koji ste protiv i HDZ-a i SDP-a pa na ulicu, pa lijepo organizujete narod i metlom počistite sabor od tih kako ih sve ne nazivate.
Sviđa mi seOdgovor152 minuta
Baka Grunf · 
umisto u zatvor ovi će još postat premijer???
Sviđa mi seOdgovor152 minuta
Yabida Mitoko Lyemo
Most mu je u svakom slučaju suđen

ili ga raznijeti
ili se baciti s njega

treće nema
Sviđa mi seOdgovor550 minuta
Mladen Jukica
Ma svi su isti, mislim na vecinu, cast izuzetcima, sad ce lova i funkcije proraditi a uvjek se nade nonih koji su suplji.
Filip Tvrtković
Koliko se zastupnika SDP-a neće pojaviti na sjednici. Mislim svi koji su bili na strani Komadine ili su politički mrtvaci. Nema ih u novom sazivu sabora.
Sviđa mi seOdgovor150 minuta
Ivo Balota
Vi već znate da su ponude 'nemoralne'?
Budan Uvik
hdz ce ostati na vlasti pod uvjetom da plenkovic bude mandatar
Ljubo Boban · 
"Na ljutu ranu, ljutu travu" (A. Starčević)... Pozivam na kamenovanje do smrti svakoga zastupnika koji svojim glasom pokuša ostaviti na vlasti zločinačku organizaciju i njeno sadašnje špijunsko i izdajničko vodstvo.
Sviđa mi seOdgovor548 minutaUređeno
Daniel Petric
o da,,,ovo stoji
Sviđa mi seOdgovor4 minuta
Akif Hanuma · 
jezivo, i zastrašujuće. gdje je nestao Čovjek? gdje je moral to čovječuljku, tom čovjeku koji ne zna nabrojati niti program svoje stranke? sramno...
Sviđa mi seOdgovor248 minuta
Ant Imesic
Puste priče:) biti će Tomica pa pa:)))))))))
Sviđa mi seOdgovor443 minuta
Damir Vadas · 
A i ovaj glupi HDZ, pa kaj s ehvale. pravi lavovi odigraju tako da doidju na glasovanje i pokazu tko je gazda i onda samo fino odu. ovi igraci to ne mogu i ne znaju
Perunov Svat · 
Pa u pičku materinu...pa nije vam ovo šoping centar da kupujete na sistem 2+1 ili diskontna prodaja....pa zar vam nije jasno da su u pitanju životi,standard,država,sociala,obrazovanje...Pa nije vam ovo šalabahter za špeceraj...majku vam političku.....puuuujjjj...Matija Gubec will rise again .....Hdz - jebo vam ja sve po spisku....
Sviđa mi seOdgovor238 minuta
Viktor Kalember
Narod nije glasao za ovo.
Sviđa mi seOdgovor235 minuta
Chiro Ferrara · 
Tko bi pristao na takvu ponudu Kradezea, bio bi politički mrtvac!
Sviđa mi seOdgovor336 minuta
Romana Leko
Briga neke za to ako se dobro materijalno namire.
Nije njih briga ni za obraz, ni za Hrvatsku, već samo za vlastitu korist.
Sviđa mi seOdgovor333 minuta
Chiro Ferrara · 
Romana Leko pusti ti to, pa lijepše je ubirati 17.000 kuna mjesečno u dva ili tri mandata, nego u jednom smile smajlić
Sviđa mi seOdgovor11 minutaUređeno
Feliks Lorenz · 
Stranka koja je protiv totalitarizma "kupuje" glasove kako bi spasila svog predsjedenika stranke. Nikako mi nije jasno kakve to ima veze sa demokracijom, poštenjem i tzv. "tuđmanizmom" u što se svim grlom javno nastoje promovirati. Sve više vjerujem u izred općinskog Suda o HDZ-u kao kriminalnoj. A i stranački prebrezi nemaju časti ni obraza, jer su izabrani od građana za realizaciju programa svojih stranaka koje sada iz osobnih koristi napuštaju. Ali mandate koje su u njima stekli, sada napuštaju kao i građane koji su u njih vjerovali.
Sun Cut · 
kakav ocaj i koprcanje prije pada, neman otkriva svoje pravo lice
Sviđa mi seOdgovor133 minuta
Egidio Bianco
Ako su ovi "best of the best" , kakvo im je biračko tijelo?
Marko Škrobo
Traži se novi "kamenčić u cipeli" !
Dimitrije Todorovic · 
Nije li zbog toga Sabo zavrsio u zatvoru?
Stipe Gamulin
Gospodine Denis Sehic ja u politici ne navijam za ove ili one,kritiziram ili pohvaljujem svakog tko to zasluži ...Ovo što vi nabrajate je gola istina...
Nino Bobini · 
Nisam simpatizer Milanovića, Pusićke i društva. Međutim, da je Karamarko moralna osoba, sam bi odstupio. Ovo nema smisla. Pljuje po Mostu, a molio je da koaliraju. Pojedinac ne može biti iznad stranke. A nije ni neka karizmatična, a ni posebno obrazovana osoba.....Povijest......Nije se pitao, kad je "ženica" donosila po 5000 Eura mjesečno, odkuka novac. Žalosno je sve ovo.
Miranda Bilić
novi izbori..sve drugo je prevara i osobni interesi...za to niko nije glasovao na prošlim izborima...za njihovu trgovinu..i spašavanje guzice....most svojim raspadom bi definitivno poslao poruku i činjenicu da jesu skupina koja nije homogena i podvala biračima...
Boris Galić · 
Znaci razj. proracun jos vise da bi se gosp.spija zadrzao u vladi!
Marijan Horvatić · 
Ne vjerujem da će i jedan od u članku nabrojanih pokušaja HDZ da se izvuku iz blata biti uspješan. Svi oni koji bi i pristali na nagovore ili kupoprodaju znaju da bi sudjelovali u svojevrsnom kriminalu koji se goni po službenoj dužnosti. Zatim, ako ih kojim slučajem i mimoiđe zakonski progon zbog pristanka na kupnju znaju da bi njihovo konvertiranje značilo njihovu moralnu i političku katastrofu jer narodu je sve jasno. Osim toga, žestina javnosti na tako skrojenu većinu u Saboru bi bila nemjerljivo oštrija. Niti jednog trenutka Vlada a ni Sabor ne bi mogli mirno funkcionirati, a to bi neminovno dovelo do nove krize u kojoj bi stranke i pojedinci još više potonuli. Ja još uvijek vjerujem da HNS-ovci, Prgomet i njegovi, HDSSB, MOST pa čak i Čačić imaju ponešto morala i da se neće dati odvući u definitivnu moralnu i političku propast.
Zdravko Bošnjaković · 
Crvena Rozita je postala majstor "istraživačkog novinarstva" sa uvijek najnovijim informacijama od "visokih i neimenovanih izvora iz samog vrha HDZ-a"! Pulitzerova nagrada joj ne gine!
Izolda Semera · 
Ovo je realnost parlamentarne demokracije. Gadljivo do bola, a kako smo mentalno još uvijek na Balkanu, sve se kod nas zna, karte su otvorene, novine o tome otvoreno pišu, ovaj članak je ujedno i javna ponuda.... Kad vlast i moć i ekonomiju i novac u državi drže od samog njenog začetka 2 velike stranke - jasno je da će se problem pokušati riješiti potkupljivanjem, naravno i prijetnjama, ali u potkupljivanju je bit - a one sitnije ribe od zastupnika, koji ne pripadaju dvjema velikim strankama, jednostavno su na otvorenom tržištu i strpljivo čekaju ponudu po principu "tko da više".... To im je životna šansa da se za ništa truda materijalno osiguraju za više života. Zato su i ušli u politiku , a kad uđu, ne daju se iz nje. Lova, lova do krova.
Dino Cazininkic
Zadnji korak je otici na izbore i odnijeti uvjerljivu pobjedu.
Miroslava Nevjestić
Rozita,Rozita.Za OVO novinarstvo i pol.analizu pala bi i kod Pervana i njegovoj večernjoj. Evo zašto ozbiljni ljudi NE kupuju tiskovine.
Krist Kristos
Odvratni su svi skupa...
Neven Praha Prahić · 
kako god ispadne nebu dobro ispalo..pa se nebum mešal.....
Franjo Stopić · 
Radi u: Self-Employed
Koje li pametne analitičarke ,bolja od nezamjenjivog Puhovskog.
Ivica Uremović · 
ovoj bandi od ljevi desni pa i srednjih lopova mi se riga .misle samo na sebe i svoje guzice sram ih bilo kosti im vrane kljucale dabogda im djecai unuci u rikverc hodali bem im sve najmilije.toj bandi nista bas nista nije SVETO
Ivan Zlodi
Politika je kao ljubav u kojoj je sve dozvoljeno. Ako je moj sud, moja televizija, moj uskok, moj dorh onda ja radim sto hoću i ne bojim se da će me neko optužiti da sam nezakonito nekoga vrbovao i davao mu funkcije kao mito. O tome treba razmišljati kada su izbori pa biraj onoga kojki će biti za depolitizaciju svih državnih struktura i izmjenu pred i post izbornih pravila. A za sada si možemo uzeti kamere i mobitele i selfati se.
Arsen Miletić
Karamarko će ostati. Vrbovanja zastupnika su specijalnost HDZ-a, uvijek tako rade. (SDP im po tome nije ni do koljena.) Ima sasvim dovoljno zastupnika, koji su potencijalni predmet trgovine. To je tako, mnogi ljudi bi za vlast i mater prodali. Odvratno i gadljivo.

Nema komentara:

Objavi komentar