subota, 16. prosinca 2017.

124 KOMENTARA

**************************************
KAKO DIŠE HRVATSKI NAROD
**************************************


MERĐO RAZDORA

STUDENT EMAILOM OD SVEĆENIKA TRAŽIO FINANCIJSKI IZVJEŠTAJ Župnik Vrbanić mu odgovorio: Primaš li dedinu partizansku mirovinu?



HANZA MEDIA / Profimedia



Vijest o župniku Andriji Vrbaniću iz Ivanovca nedaleko od Osijeka i njegovu Mercedesu E klase koji je, tvrdi, platio 25.000 eura, a ne oko 400.000 kuna, što mu je prema podacima iz autokuća tržišna vrijednost, posljednjih je dana pravi viralni hit.
 Izazvala je mnoštvo reakcija, upita, komentara..., a brojni od njih upućeni su i izravno samome župniku.
Obavijest nadbiskupijama 
Jedan od njih bio je i od anonimnog studenta iz Zagreba (podaci poznati redakciji), koji je na e-mail Župne crkve sv. Rozalije u Ivanovcu poslao upit kojim “kao vjernik i građanin RH” traži da “objavite ili meni osobno pošaljete financijski izvještaj u kojem se navodi iz kojih je sredstava kupljen novi Mercedes E klase župniku vaše župe.” Zanima ga i zašto je kupljen “tako skupocjeni automobil”.
“S pravne strane svaka župa se, osim prilozima građana, financira i iz državnog proračuna temeljem Vatikanskih ugovora. Budući da Vas financiraju građani kao porezni obveznici, osjetite se dužnim proslijediti financijski izvještaj”. U post scriptumu student, pak, navodi kako je to “nemoralno, gospodine predstavniče naše religije koja pripovijeda pomoć najpotrebitijima i skromnost.”
Bilo je to 13. prosinca, a dan kasnije student je od župnika dobio kratak odgovor u kojem je pisalo: “Jedva čekam da tebi osobno pošaljem izvještaj župe - samo mi prije odgovori da i ti možda ne primaš dedinu partizansku mirovinu?”
Ovakav odgovor izazvao je konsternaciju kod mladića koji je župniku Vrbaniću vrlo brzo odgovorio: “Poštovani, za razliku od Vas, u pismu sam se obraćao s poštovanjem i kulturno. Ne primam ‘djedove partizanske mirovine’ budući da niti nije bio partizan”.
Student je potvrdio kako se na pismo svećeniku odlučio “zgrožen takvom kupovinom, ali da ni blizu nije očekivao tako nekulturan odgovor” te da je o svemu obavijestio i Đakovačko-osječku i Zagrebačku nadbiskupiju.
'Odakle mu pravo?'
Svećenik Vrbanić potvrdio nam je sadržaj svojeg dopisivanja sa studentom.
- Pitao sam se odakle mu pravo i u ime koga on traži financijski izvještaj. U ime hrvatskog naroda? Mislim, smiješno. Ja financijski izvještaj svake godine moram podnijeti našoj nadbiskupiji i nemam potrebe više bilo kome. On vjerojatno dolazi iz neke župe, možda je i katolik, to ne znam, ali tamo može zatražiti financijski izvještaj o poslovanju svoje župe, a ne tuđe - rekao je župnik koji i u ovom slučaju vidi prvenstveno napad na Crkvu.
- Nije tu u pitanju moj Mercedes, ni ja kao osoba, nego sustavno gaženje Katoličke crkve. Gdje god se može naći nekakav povod, ajmo po Crkvi... To što sam napisao, napisao sam jer pouzdano znam da takvih mirovina doista ima. Doduše, pretpostavljam da on nije taj, ali htio sam i ja biti malo ciničan - poručio je župnik Vrbanić.
*******************************************************
124 komentara
Sortiranje po: 
Robin Smuđ
Sit gladnome ne vjeruje!
Sviđa mi seOdgovor2717h
Stribor Novak
Zato budale vjeruju svecenicima!
Sviđa mi seOdgovor42h
Denis Sehic ·
covjek koji sam sebe naziva baja (!?!) kupuje mercedese tudjim novcem, na fb-u objavljuje nacisticke i rasisticke komentare, nacionalno, religijski, svjetonazorski i rodno vrijedja druge i drugacije, poziva na mrznju...

a nas kaptol suti...
a nasa policja, tuziteljstvo i sudstvo se prave blesavim...
Sviđa mi seOdgovor11h
Steva Krajacic
Denis Sehic da hođe kupujusvojim novcem,opet pravite hajku na čovjka jer su nekinoviari isli uzet reket a nije uspjelo
Sviđa mi seOdgovor36 mil.
Srećko Simić · 
TUĐA ŽUPA !!!???
Sviđa mi seOdgovor1617h
Zvonimir Kržanić · 
I ja sam mislio da je Katolička Crkva jedna, sveta i apostolska, ali eto, nije....ima i TUĐIH župa....ma....
Sviđa mi seOdgovor2414h
Sebastijan Karan · 
Zvonimir Kržanić I odmah, ko iz topa po partizanima bez kojih ne bi bilo niti ovakve Hrvatske u ovim granicama. Crkva i Pavelić izgubili su ili poklonili pola Hrvatske koju su dobili prije onog rata. Ali, takva gamad nema nimalo morala i kada nemaju odgovor odmah po partizanima.
Sviđa mi seOdgovor376h
Ernest Sabalić · 
pa katolik bi znao da svatko ima svoju župu....možda samo parohije su zajdničke,šta misliš ?
Sviđa mi seOdgovor26hUređeno
Romana Leko
Čemu se čuditi?
U feudalizmu feudalci, u kapitalizmu kapitalisti.
Isusov nauk o skromnosti očito se ne odnosi na pastire, već samo na ovce.
Sviđa mi seOdgovor12617h
Dora Dragica Matić · 
svaka čast Romana Leko
Sviđa mi seOdgovor1015h
Neno Marija Jonjić
Dora Dragica Matić Ja imam svoje novce i što vas briga kome ću kupiti auto pa i Mercedesa ako treba.Jasno.
Sviđa mi seOdgovor315h
Ana Pavić
Neno Marija Jonjić dok god ne primaš milijarde od poreznih obveznika možeš kupovati što želiš.
Sviđa mi seOdgovor4515h
Emilio Allegro · 
Hdz crkva pljackaju nasu domovinu vec 30 godina
Sviđa mi seOdgovor5316h
Jozina Jozo
Emilio Allegro, to smo si izabrali....
Sviđa mi seOdgovor1416h
Kruno Babić · 
Radi u: Samozaposlen
SDP i komunisti pljačkaju Hrvate, Hrvatsku i Katoličku crkvu od 1945., uzalud vam prodavanje magle SDP gubitnici po portalima, mržnja vas uništava, nestajete. Svim silama se borite da preodgojite Hrvate katolike da imaju vaš jugo-komunistički mentalni sklop, ali ništa od toga, uzlaud vam svi mediji, anketarske agencije, svakodnevne laži i napadi na sve tko vam je trn u oku, budućnost ljevice je gubitnička i većina Hrvata katolika ne šljivi ni 1%. vašu propagandu.
Sviđa mi seOdgovor1515h
Aljosa Jajic · 
Kruno Babić katolicku crkvu se nemoze opljackat. ta crkva nikad nista nije stvorila,niti proizvela. sve sta imaju su oteli kroz stoljeca od jadnog naroda kroz prisilu i zastrasivanje. kako kod nas,tako i u ostatku svita
Sviđa mi seOdgovor7915h
Vito Veselić
Ja sam prakticni katolik, ali prezirem ovu bahatu, izopacenu i isusovom nauku putpuno suprotnu crkvu utjelovljenu u ovoj odvratnoj spodobi koja se naziva svecenikom. Sram ga bilo. Zaboravio je da su ga ucili na teologiji da je svecenik "alter christus" tj. drugi krist. Zaboravio je i onu isusovu parabolu o mlinskom kamenu i sablažnjavanju najmanjih. Takvi svecenici nam ne trebaju jer sramote crkvu i isusa. Bolje ih je ne imati, nego imati ovakve. Sram me sto sam katolik zbog ovakvih likova. Trebalo bi i za ovakve slucajeve uvesti suspenziju i svodjenje na laicki status.
Sviđa mi seOdgovor5316h
Ernest Sabalić · 
je je baš si vjernik i katolik.....tako pravi vjernik i osuđuje....kako ono ide?ne sudi jer češ biti suđen?
Sviđa mi seOdgovor26h
Damir Tursan
Ernest Sabalić nešto si pobrko, Vito ne osuđuje samo je opisao stanje u hr svećenstvu, bahatost i izopačenosti a koliko znam smrtni grijeh je neumjerenost u hrani i piću a koliko si mršavi svećenika vidio
Sviđa mi seOdgovor65h
Stribor Novak
Ernest Sabalić Nije iz biblije ali za tebe vrijedi: Bolje biti tiho i biti smatran budalom nego progovoriti , u tvojem slucaju napisati, i otkloniti svaku sumnju! Amen
Sviđa mi seOdgovor12h
Marko Boban · 
Ovog studenta podmetla UDBA
Sviđa mi seOdgovor416h
Ana Marinić
a tebi da netko podmetne pravopis, ne bi bilo zgorega
Odgovor16h
Marko Boban · 
Ana Marinić Zgoreg
Odgovor216h
Josip Tomic · 
Marko Boban,UDBA ga podmetnula da postavi sasvim normalno pitanje otkud 400 000 za automobil a većina pastve jedva spaja kraj s krajem.
Odgovor6h
Đorđe Patković
partizanske mirovine su sitnica naspram današnjih psiho muljovina , vladajući su se jedva odbranili od te pošasti ograničavajući rokove
Sviđa mi seOdgovor1416h
Vito Veselić
I o kakvom on napadu na KC prica? Izrugivanje nemoralnog osvjetovnjacenog svecenika ustase, nije napad na KC vec na njenog nedostojnog i izvitoperenog sluzbenika. Napravio je nemjerljivu stetu Isusovoj zarucnici crkvi.
Sviđa mi seOdgovor416h
Giulio Bonačić · 
Zemljo otvori se!
Stribor Novak
Ne moze bas niti svako govno u zemlju!
Odgovor2h
Jelena Braidic
Naravno da nije dobro da Svecenik kupi Mercedes..... Ali kojeg vraga vjecito hvatate te Svecenike i Crkvu objesite se na Politicare jer njih birate VI vi gradani Glasanjem Vi Mi svi skupa smo krivi zato su tako velike drustvene razlike u Hrvatskoj. U Saboru sjede ljudi koji neznaju o cemu se prica........Politika Politicari upravljaju Hrvatskom .Ovo je drzava Hrvatska ane nekog Tudina vec VASA , nemojte varati i sve traziti da vam Premijer kaze sto da radite ljudi Vi i samo Vi birate Politicare i tako vam pun Sabor Primitivnih Muskaraca koji tamo sjede ali nemaju pojma o cemu se radi. To je isto kada Vam netko kaze ja sam, se borio u Ratu a sada nemam ni Stan, Ta covjece Ti si je borio za Slobodu a onda u toj Slobodnoj drzavi mores radirti a nesamo ocekivati.....
Sviđa mi seOdgovor316h
Lujo Maglica
Argumentirano si me uvjerio si me da lopovluke crkve više nikad ne treba spomenuti. Nije Crkva bilo kakva isntitucija da polaže račune javnosti, jer primanje novca iz proračuna ne mijenja nebesku misiju Srkve.
Odgovor15hUređeno
Sonja Vuco · 
i svećenici su samo ljudi, pa je onda opravdano da hrvatski svećenici ubijaju, kradu, bahate se ...
takve svećenike volimo, oni su nam Bogom dani, nismo ih izabrali
amen, aleluja
Odgovor14h
Igor Kovac
Lujo Maglica ono kad isfrustrirani narod umjesto da makne cijelu elitu s političke scene i postavi nove ljude, jedva čeka čim jedan od Crkve pogriješi da počne generalizirati i prati po cijeloj Crkvi....jer je IN pljuvati i napadati Crkvu, jer Dekalog žulja i žulja savjest i volju pa se treba zaštititi napadanjem i pljuvanjem....prozirno....
Odgovor4h
Pero Auspu
Danas u novinama jedna samohrana majka traži pomoć jer ona i dite nemaju šta jist.Mislim da bi tribalo što manje pisat o ovom pohlepnom stvorenju i njegovim kolegama. Ovo nije njegova sramota nego budalaša što voze fiat uno injemu daju pare.
Sviđa mi seOdgovor1116h
Gino Sošić
Jebemti di mi živimo
Sviđa mi seOdgovor1316h
Damir Tursan
U katolicanko talibanskoj vukojebini
Odgovor5h
Nexo Nekic · 
E Slavonci....mislio sam da se vise cijenite i da ste inteligentniji ljudi.Nek Vama svecenik mecku...a dijeca neka vam odlaze iz Hrvatske.Ruzno reci,ocito niste bolje ni zasluzili.
Sviđa mi seOdgovor2216h
Ruža Sabljak · 
Nesalju svecenici nas hrvatski ikatolicki narod van vec takvi kao sto si ti
Odgovor6h
Dragan Blažević · 
Ruža Sabljak , a čime ovaj nazovi sveti čovjek doprinosi da ljudi ne iseljavaju iz Slavonije, time što kupuje mečku, a seoske babe svršavaju od dragosti..tppp..bemti jesmo glup narod..
Odgovor2hUređeno
Stribor Novak
Ruža Sabljak kad bi glupost boljela ti bi se presavijala od bolova!
Odgovor2h
Mislav Weber
Baja s mercedesom, samo reci da se protiv tebe vodi hibridni rat. Ovo s gaženjem crkve, mrziteljima svega hrvatskog više nije in.
Sviđa mi seOdgovor1616h
Josias Herold · 
"Svecenik" Vrbanic je ogledni primjer zbog cega gradjani napustaju Hrvatsku.
Sviđa mi seOdgovor1416h
Dean Fućak · 
Moj pošt. župniče Vrbaniću....vjernik sam i katolik: i Krist mi je ispred svega....znam da vam je potrebno vozilo ali kud baš mercedes i to E klase....u današnje vrijeme kad ima toliko siromašnih i potrebnih...puno bi duhovnije i uzvišenije bilo da ste kupili skromnije vozilo a za ostatak novca priredili čašćenje onih najpotrebnijih! Krist nas je pozvao da se bogatimo djelima milosrđa i ljubavi a ne materijalnošću....ali tko sam ja da vam to govorim...vi kao pastir Crkve bi to trebali najbolje znati! S poštovanjem,
Sviđa mi seOdgovor1616h
Brumm Brumm
Pa nije on Papa da proda svoj Merđo i nahrani potrebite ... 
http://edition.cnn.com/.../pope-new-car-for.../index.html
Odgovor16hUređeno
Slavko Vidović · 
Radi u: Folklore
prije desetak godina imao je i mercedes i golfa.Mercedes mu je netko ukrao i razbio.Čovjek voli imati i to je to.Ot ome je pisao Glas Slavonije.Kada imaš dva auta to je jasan pokazatelj da ti ne treba za posao,jer bi imao jedan i to neki skromniji mada ni golf nije jeftin
Odgovor3h
Prodan Predrag
Ne, naravno da ju ne prima, kako bi on mogao primati partizansku MIROVINU kada ju ti primaš, jer si valjda ti taj koji je zajedno s Bozanićem OSLOBODIO Hrvatsku, od svega što je posjedovala!!! 
Sviđa mi seOdgovor1016h
Brus Olrajti
Ad hominem odgovor indicira da ipak nije sve čisto
Sviđa mi seOdgovor316h
Brumm Brumm
Ima sreće da ga nije pozvao u "svoju župu" kako bi osobno pručili "financijsko izvješće" ... 
https://www.facebook.com/andrija.vrbanic.3
... ili zajedno zarevali "Juru i Bobana" ... 
http://www.index.hr/.../svecenik-s-luksuznim.../1013901.aspx
Sviđa mi seOdgovor416h
Vilko Malnar
Svećenik je samo htjeo biti brz i žestok a bezbožnici ga napadaju! Pa neće se valjda voziti u Daciji?!
Sviđa mi seOdgovor116h
Danijel Ontl · 
Vratiti ce se Walter..kad tad..
Sviđa mi seOdgovor416h
Roko Crni · 
nazalost neće- odande se nevraćaju. poz.
Odgovor115h
Franjo Hrdalo · 
Ovaj župnik je Juda katoličke crkve !
Izajia Arapovic
Ovo je samo primjer gdje vrag sugerira pastirima da se bave njegovom djelatnošću,politikom,i padnu,a onda ih nagradi mercedesom i padnu još dublje.Sad se sve obruši na njih i pričepi ih sa sviju strana,a Isus reče, ljubite neprijatelja svog i ni jastuka ispod glave ne uzimajte.
E teško je ići Isusovim putem ali na kraju ispadne najslađe.
Mario Kamenski · 
Student bi trebao nac odvjetnika i tuzit ovu spodobu za klevetu,povredu casti itd. pa neka studos uzme od njega 20000€ i kupi si mercedes 
Sviđa mi seOdgovor1116h
Bradley Wiggo
Odvratni pedofil voli Mercedes.
Sviđa mi seOdgovor315h
Branko Moric · 
Nazalost i medju svecenicima ima losih ljudi
Sviđa mi seOdgovor115h
Lujo Maglica
Nađu se i dobri.
Odgovor15h
Želimir Christ · 
Pitali svečenika na koji način dijeli novčane priloge(od sprovoda ,mise za pokojnike, lemozine itd), bacim dobiveni novac u zrak i kažem, Bože uzmi sve što je tvoje, a ono što padne na pod to je moje.
Sviđa mi seOdgovor1015h
Zlatko Lukić
Ako je župnik Vrbanić doista rekao (ili napisao, što je još gore): "dedinu mirovinu" - onda, najblaže rečeno gospodin župrnik, katolik i veliki Hrvat, brka ijekavski i ekavski, tj. govori i srpski. Zašto? Zato što je imenica "deda" čisti srbizam, a djed je hrvatski pojam, te je trebao reći: "djedovu mirovinu"...
CETERUM AUTEM CENSEO ECCLESIA ESSE DELENDAM.
Sviđa mi seOdgovor115h
Josip Tomic · 
Htio ga je srbizmom uvrijediti,u takvim mozgovima je srbizam uvreda a ne lapsus.
Odgovor6h
Zlatko Lukić
Josip Tomic Bravo gospodine! Sasvim ste u pravu! 
Odgovor4h
Bartol Roko
cijela sjeverozapadna hrvatska govori ekavicom ,,pa tako i djeda zovu ...DEDA...HLJEB ..kažu HLEB.. pa tako redom ...dete, mleko,seno,..zlatko očito nisi hrvat i ne poznaješ hrvatsku
Odgovor4h
Ogy Svilaja
Je li student pita za pljacke milanoviceva brata i ostala yu bratije pisam vam se u tiskovinu i jadne yu novinarcice pa kada vec ne vjerujete i ne idetr u crkvu ostavite nas katolike na miru
Sviđa mi seOdgovor115h
Endi Doe · 
Radi u: Koga briga ?
ponosni katolik suosjeća sa sirotim svećenikom koji se vozi u mercedesu i svi ga napadaju. šmrc. tužno 
Odgovor14h
Roko Crni · 
Ja vjerujem i idem u crkvu. Kakve veze Milanovićev ili bilo čiji brat ima sa ovim postupkom nazovi svećenika koji se obvezao na skroman život i koji propovjeda skromnost kao vrlinu koju trebamo gajiti. Papa Franjo je nedavno rekao da je bolje biti pošten ateista nego dvoličan vjernik, misleći na one kojiodlaze u crkvu, a vode život koji nije ni blizu čestitog i poštenog. takvih ima mnogo.
Odgovor8h
Josip Tomic · 
Ogy,HDZ je na vlasti većinu ovih godina,većina njih su bivši komunisti.
Odgovor6h
Adis Sabovic
I tako će sve biti dok se ne uvede crkveni porez
Sviđa mi seOdgovor515h
Bartol Roko
veća je vjerojatnost da je župnik sisao partizansko mlijeko nego student dobio partizasko mirovinu---župnik nije nimalo socijalizirani,noralan ni etičan čak što više vjerujen da je velika sirovina sa još večim postotkom jalovine u sebi
Sviđa mi seOdgovor315h
Ana Pavić
Samo korisnicima ustaške mirovine bi podnio financijsko izvješće?Ovaj i ovakvi rade razdor među hrvatskim narodom.Pun je mržnje i oholost ,nepojmivo sa kršćanskom dogmom.Dobro je rekao papaFranjo,sotona se uvukao duboko u crkvu i neke svečenike.
Sviđa mi seOdgovor615h
Đuro Vidmarović · 
OVO JE ŠIKANA JEDNOG ČOVJEKA SAMO ZBOG TOGA ŠTO JE RKT. SVEĆENIK. BILI SE USUILI SVE TO ČINITI DA JE NPR. RABIN?
Sviđa mi seOdgovor215h
Roko Crni · 
Da je rabin tada on to nebi napravio. Uostalon židovi su bogatiji od hrvata. Čak i od kradezenjara koji su nekada na skupovima prodavali značkice kradezea za svoj račun umjesto da su id hjelili puku.
Odgovor114h
Endi Doe · 
Radi u: Koga briga ?
FF je očito postao produžena ruka RKC, ili barem jednog njenog dijela (hrvatskog)
Odgovor114h
Idu Dani · 
Djuro, da je rabin to bi ove 'rvatine poslale u Jasenovac.
Odgovor19h
Damir Medjurecan · 
Hibridni rat, hibridni rat. Svecenice, pozovi se da se protiv tebe vodi hibridni rat. Hajd u slijedecem clanku!!!
Sviđa mi seOdgovor214h
Krena Bosnačić · 
Taj voli mercedese od prije: http://www.osijek031.com/osijek.php?topic_id=3198
No, ima i skromnijih slučajeva u Biskupiji đakovačkoj i srijemskoj ili je točnije reći - ekstrema. Velečasni Stjepan Krekman i ekonom Biskupije Stjepan Karalić voze Audije, vlč. Andrija Vrbanić svakodnevno sjeda za upravljač Mercedesa vrijednog 46 tisuća eura, a vlč. Tomo Vlaović vozi BMW peticu.

No, odakle pojedinim svećenicima koji su na nedjeljnim bogoslužjima puni suosjećanja s neimaštinom i pozivaju na pomoć onima koji nemaju ni za tramvajsku kartu novac za skupe automobile? Osnovica svećeničke plaće iznosi oko četiri tisuće kuna, na to se pridodaje i svećenički staž te pedeset kuna po služenoj misi. Znači da se neke prosječne plaće svećenika kreću od šest do osam tisuća kuna. Ne treba zaboraviti da je taj iznos zapravo njihov džeparac, jer, osim iznosa od oko tisuću kuna koji izdvajaju za dio hrane, sve režije u župi plaća Biskupija.
Sviđa mi seOdgovor314h
Aljosa Jajic · 
"Gdje god se može naći nekakav povod, ajmo po Crkvi" ... tako je. i ima razloga za to. jer ljudima namecete zakone koji su isklucivo vama u interesu,a s druge strane vi nepostivate svjetovne zakone,jer pljackate narode stoljecima,jer ste pedofili,jer ste pojedine citave civilizacije jednostavno zbrisali da vise ne postoje,jer ste odgovorni za bezbroj ratova,jer vas vodi iskljucivo pohlepa i jer kroz stoljeca nikome dobra niste napravili osim sami sebi. pa dali ste nam dovoljno povoda i razloga
Sviđa mi seOdgovor414h
Ivan Jakić · 
Svega mi, ovomu župniku još nije jasno kako jest problem što kupuje mercedesa od 200.000 + kuna. no, kako god kad su mene pitali zašto ne tražim račun od župnika za priloge ili barem bilo kakav komad papira - i onda i danas mi je isti odgovor : ni ovakvi svećenici me ne mogu razuvjeriti u stavu kako njega i sve slične čeka bolji računovođa gore nego što sam ja - a jednom kad god došao vidjeti će kako je. Mercedes ipak privremeno a sve gore bogme za vječnost pa nek' se uzda u Božju milost i pravda ako može...
Ivan Ponjavić
Ti si lud ako mislis da ovaj pop vjeruje u boga i ako mislis da se boji "bozjeg suda".
Odgovor5h
Ferdo Blazevic · 
Uh ovaj je opasan,on sebe poistovjecuje sa crkvom.Napad na crkvu pa ne vozi se crkva u mecki nego on.
Sviđa mi seOdgovor414h
Lahor Enc · 
Reći ću nešto svima vama koji napadate ovog svetog čovjeka zbog Mercedesa E klase.
SLABA VAM JE VJERA!!!
jer da imate vjeru i vi bi vozili Mercedes. Bog bi vam podario...Ok. Možda ne baš E kasu...
Evo, vidite kako je to u Hercegovini. Oni svi vjeruju i voze Mercedese... Nemožeš vidjet drugu marku auta. Ako je i vidiš odmah znaš da nije pravi vjernik...Međugorje blizu...
Sviđa mi seOdgovor814h
Roko Crni · 
Nemoj po hercegovcima, oni su cvijet hrvatskog naroda ( jednom neko tako reče i ostade živ).
Odgovor114h
Brumm Brumm
Lahore, ne griješi dušu,
Mercedese voze Imaćani, a Audije 'ercegovci ... 
"Tko ne žmiri, vidjet će" --- (Izija krme 3:14)
Odgovor6hUređeno
Camila Castor
Župniče, idemo imenom i prezimenom objaviti koji su ti što primaju partizanske mirovine i na osnovu čega. Ja nisam ta.
Sviđa mi seOdgovor114h
Vilim Berlafa · 
pa vi popovi previse dobro zivitei naravno da se covjek pita cemu sluzite
Sviđa mi seOdgovor114h
Eugen Draganović · 
Vrlo bahati svećenik. Vozi se kao hohštapler i sam nikad ništa nije zaradio. Njegovo je da pomaže a ne igrati snoba debeloga. Vrlo drzak također. Žalosno. Sramoti crkvu kojoj pripada.
Sviđa mi seOdgovor514h
Franjo Mihoci · 
.... vrbanić, zaključno: ..... cinični župnik ..... kada ga pitate otkud mu mercedes .....
Sviđa mi seOdgovor114h
IdeaCoin
Katoliban jebeni.
Sviđa mi seOdgovor114h
Ivan Basić
Ne branim svećenika, ali zar nije činjenica koju i sam navodi,da je mercedes-polovni,platio 25,000 eura.Činjenica je i to,kaže on, da je u parničkom postupku protiv dvije novinarske kuće dobio odštetu 20.000 eura. Samo 5,000 eura je njegove ušteđevine.Čekajte ljudi.Zašto čovjek ne bi poslije 37 godina radnog staža,fakultetski obrazovan, mogao uštedjeti 5.000 eura. Vama očito ide u nos to što je on Svećenik,a vozi se kao predsjednik Komiteta u mercedesu,samo što drug ima šofera i vozi novi mercedes,a on polovni,a još je i svećenik.Nešto se promijenilo,majku mu.Morati ćete to progutati,nema druge.
Sviđa mi seOdgovor114h
Idu Dani · 
Ivane, ne lupaj. Onaj koji sa 37 godina radnog staza ima ustedjeno 5000 eura (znaci 11E/mjesecno) ne kupuje Mercedes za koji ne moze ni rezervar benzina da priusti. Dok smo bili drugovi, radnik nije bio gladan a velecesni (koje glupo zanimanje) je propovjedao vjeru a ne politiku.
Odgovor9h
Ljiljana Martinović
Ministre, zašto ovaj nacifašist, diskriminator i širitelj mržnje još nije u pritvoru? 
Sviđa mi seOdgovor313h
Zdravko Vukelić
Zato što je crkva nedodirljiva...amen
Odgovor3h
Anabela Bella
Kad ćemo prestati placati crkvi mi koji nismo vjernici..Da mi je znati koliko ce biti vjernika kada bude dobrovoljno plaćanje
Sviđa mi seOdgovor113h
Josip Brkić · 
Isus se za života naljutio samo jednom : kad je došao u crkvu.

Pametnom dosta.

Kako neće kupit merđu... što god bi čovjek htio od današnje crkve mora najprije odriješiti kesu:
- Krštenje 5000 kn
- lukno 2000 kn
- vjenčanje 3000 kn, ako je subotom onda 10.000 kn
+200 kn ako koristiš župnikovu kemijsku za potpis vjenčanog lista
- blagoslov kuće 500 kn...Pogledajte više
Sviđa mi seOdgovor613h
Denis Blazevic
Crkva jos jedan put vise pokazuje sta su i ko su.Grabi pare vise manje od sirotinje i se kurci da su kao posteni.A u stvari pokvareni vise od svih.
Sviđa mi seOdgovor313h
Mirjam Smolcic
Vi i takvi kao što ste Vi, nas obične katolike odbijate od Crkve
Sviđa mi seOdgovor313h
Zoran Drača · 
Župniče....... Marš u pizdu materinu. Kretenčino!
Sviđa mi seOdgovor313h
Šimun Matković
Baš si drača, budala, primitivac, koji i ovaj način koristiš da pokažeš sebe kakav si! Nula, i ispod toga! Zašto lajati? Znaš li biti pristojan prema svojoj majci? SRAMI SE, BUDALO!
Odgovor6h
Alan Ford
Sjećam se da je moj župnik još u bivšoj yu vozil audija 80 dok smo svi ostali pješačili, tak da mi niš nije jasno kaj se sad svi najednom zgražaju. Kak je to tad zgledalo, dobro da danas ne voze rakete za na mars.
Vedran Tičić · 
Svi se zgražaju nad postupkom osobe koja je prisegnula na vjernost drugoj državi a ne Hrvatskoj. Budale!
Sviđa mi seOdgovor112h
Brumm Brumm
Još će tražiti diplomatske tablice za vozni park ... 
Odgovor6h
Darko Nežić
dok ima ovaca bude za popove novaca.
Sviđa mi seOdgovor312h
Ana Baljak · 
Svečenik koji napada uvredama ljude, da bi obranio svoj standard i neetičko ponašanje? Izgleda da se baš i ne boji Boga?
Sviđa mi seOdgovor212h
Brumm Brumm
Dok neki sumnjaju u postojanje boga, on je siguran u to da ga nema, pa slijedom toga ni "božje kazne" ... 
Odgovor6h
Dražen Petrović · 
Pope, dobro si zasrao. Ne znam da li ti možeš odstupiti ali u normlanim društvima ti više nemaš šta i kome propovjedati.
Sviđa mi seOdgovor110h
Lucija Mandarić ·
Čudim se svečeniku, koji predstavlja našu crkvu i njen je službenik, da se tako ponaša i priča jednom neprimjerenom i primitivnom retorikom. Ta retorika nas prati od 90-tih god., kad je pušten duh iz boce i počinje manijakalni ples domoljublja,slobode, nacionalnosti i svega drugog, što bi trebalo biti davno zaboravljeno u prošlosti. Tu maniju domoljublja i slobode takvi koriste za prikrivanje svog iskrivljenog, griješnog i korupcijskog karaktera. Ipak službenici crkve trebali bi biti sasvim nešto drugo, jer oni propovjedaju Evanđelije, koje je suprotnost svemu ovome što govori i živi ovaj svečenik. Takvo ponašanje stvara u narodu omrazu prema crkvi, koja se nakuplja, a povijest nam govori što tada biva.
Šimun Matković
Zar će sada antife i njihova mladunčad ispitivati kako koji svećenik kupuje auto, šta smije voziti osim stojadina? A i dalje muk za kupovinu oklopnjaka za samozvane političare,od NAŠIH novaca, 14 milijuna kuna!? Pitajte Josipovića za stanove, Mesića i ostalu političku bandu!
Josip Tomic · 
"Antife" su u HDZ-u.Usput za tebe Matkoviću antifašizam podrugljiv pojam?Čitaj,čitaj...
Odgovor6hUređeno
Šimun Matković
Josip Tomic Dobro si ih locirao, ti po onoj;
( druže Tito, vođo komunista, partija je kao suza čista!?)
očito si pametan i mudar, pa daj nešto odgovori i na neke druge moje opaske! Usput, i ja sam antifašista, ali, i antikomunista!
Odgovor6h
Josip Tomic · 
Šimun Matković Spominješ
Josipovića i Mesića ne i,recimo,Sanadera..od "političke bande" a ja ne čitam misli.
Odgovor2hUređeno
Stjeepan Juurisic · 
Bolesna braca čiča miča i gotova priča haha jedna za svecenika
Brišni Čanin · 
SVETI FRANE kad nije imao s kim razgovarati medju,bravarovim komunistima i jugonostalgicarima ,izabere stablo visnje ili psa lutalicu.
Prti Bee Gee · 
E moj župniče, za tebe bu pakao jedino, džabe ti haljetak, a mečku tak i tak nemreš furati, pa onda sad iskoristi to vrijeme koje ti je ostalo.
Pajo Jug
Matej 6, 19-21

-“Ne zgrćite sebi blago na zemlji, gdje ga moljac i rđa nagrizaju i gdje ga kradljivci potkapaju i kradu. Zgrćite sebi blago na nebu, gdje ga ni moljac ni rđa ne nagrizaju i gdje kradljivci ne potkapaju niti kradu. Doista, gdje ti je blago, ondje će ti biti i srce.”
-Ovako veli Gospod: “Neka se ne hvali mudrac mudrošću svojom! Neka se ne hvali jaki jakošću svojom! Neka se ne hvali bogati bogatstvom svojim! Ne, time neka se hvali, tko se hoće hvaliti, što je tako razuman, te spoznaje mene, da sam ja Gospod, koji činim na zemlji milost, pravo i pravednost; takav se dopada meni”, ...Pogledajte više
Osman Osijek · 
A što ovaj voli sebe… Dok je ovo među top 10 odvratno nemoralnih vijesti u većini tiska Glas Slavonije još ništa nije objavio, šta više da kažem….
Davor Petrusic
Kad porastem bit cu svecenik...
Sviđa mi seOdgovor16h
Branko Puky Đurić
Tko napada župnika? Pa antikristi, lijevo guzičari i ostali jugo komunisti. Tko ga brani? Njegovi župljani, mještani sa kojima desetljećima živi, koji ga bolje od svih poznaju.

Ovoj priči se ne treba ništa više od ovoga dodati.
Sviđa mi seOdgovor16h
Ruža Sabljak · 
Sta tog studenta briga odakle sveceniku novac s kojim pravom trazi izvjestaj ko je on da mu ga da..Mi vjernici dajemo i doprinosimo za crkvene potrebe.Sigurno ga nije kupio od novca njegovih roditelja.Nema veze sa crkvom i netreba se petljati gdje mu nije mjesto.Da ima znao bi da mi vjernici dajemo .Neka si je kupio svaka cast sveceniku da se ne vozi u makar kakvim krntijama.Svecenika fali odlucite se za taj poziv ,pa i vi vozite mercedes.
Mario Krmenadlocić · 
Radi u: Parking Zagreb
Kakav auto vozi Hanži?
Što taj propovijeda? Ovrhe?
E moja sirotinjo hrvatska teška si i Bogu i sebi. Provodljiva, tupa ...
Sviđa mi seOdgovor16h
Tony Bestinsky · 
Crkva je 1990 imala savršenu priliku pokazati hrvatskom narodu da je doista zastupnik siromašnih i potlačenih i netko tko ulijeva nadu u živote. Da se nije vezala uz vlast i da je postala moralna uspravnica koja ljude (i vlast) upozorava na loše i doista pokazuje kako skromnost i vjera mora biti osnova čovječanstva danas bi ljudi drugačije razmišljali o njoj.
Crkva zaboravlja da danas ljudi vise nisu neuki kao nekad. Da je informacija dostupna u sekundi svima. Da se sve vrlo brzo sazna...
I to ce biti razlog njenog odumiranja kod Hrvata...
Mladi jednostavno ne idu u crkvu (osim po selima) i a...Pogledajte više
Sviđa mi seOdgovor26h
Igor Igorski · 
Sve se to može riješiti u četiri oka , u sakristiji .
Magdalena Vickovic
- Nije tu u pitanju moj Mercedes, ni ja kao osoba, nego sustavno gaženje Katoličke crkve. -

A ovaj lik sebe smatra personifikacijom katoličke crkve? Umjesto da se ispovijedi i zamoli za oprost, sve se više blamira. 
Sviđa mi seOdgovor25h
Jure Pavlinović
Ma zamisli ti "bale" šta njega interesira. Kladio bih se da se uopće ne razumije u financijske izvještaje. Ništa ga ne interesira nego financijski izvještaj "župe". Ako si student - imaš li kolokvije sada? Neda ti se učiti nego te interesira financijski izvještaj župe? Ako imaš curu nabavi neki stari izvještaj pa to sa njom lipo izanaliziraj.
Ivan Perić
ZAMISLI popa MAGARČINE............bahat kao da je iz KRADEZEA.
Sviđa mi seOdgovor25h
Miroslav Unuk · 
Radi u: Samozaposlen
Ovaj Mercedes bi bio interna stvar Crkve i vjernika kad bi se Crkva financirala samo od strane svojih vjernika, a ne prisilnom naplatom od svih...Ateista, Pravoslavaca, Muslimana, Subotara, Židova...... a župnik bi trebao pred crkveni disciplinski sud zbog širenja mržnje..a i pred zemaljski..... a i trebao bi ponovo u školu..da uvidi povjesnu činjenicu ..a to je: Da je njegova frakcija pobjedila u 2 svjetskom ratu današnja Hrvatska bi bila ono šro se vidi sa Kaptola..... Istra, Zadar. Rijeka.. otoci... sve bi to bilo u sastavu Italije.... a Slavonija pod Mađarskom... No.. čudni su putevi Gospodnji..možda g. župnik i njegovi istomišljenici za time i žale......
Sviđa mi seOdgovor15h
Damir Tursan
Haha zašto povod za gaženje po crkvi pa svećenici sami gaze i pljuju po crkvi više od svih ostalih zajedno, doduše ovaj svecenik samo potvrđuje tezu da smo jako jako glup narod
Sviđa mi seOdgovor25h
Robert Jurić · 
"Nije tu u pitanju moj Mercedes, ni ja kao osoba, nego sustavno gaženje Katoličke crkve." Pope ti si smeće.
Sviđa mi seOdgovor25h
Petar Markota · 
Popino smrdljiva,Hrvatska država,radnici,penzioneri svi ti oni daju te novce za koje ti kupuješ merdžu i širiš antipartizanstvo. Deda iako je primao partizansku mirovinu je već vjerojatno umro.
Sviđa mi seOdgovor25h
Damir Tursan
Počeo hibridni rat protiv popova
Ognjen Lojovic
Šta bi tek bilo da nije zavjetovan na siromaštvo i skromnost?
Sviđa mi seOdgovor15h
Krešimir Bogotić · 
Ne čudi mene pop debil, već oni koji ga dolaze slušati. Bolesno.
Sviđa mi seOdgovor24h
Renaldo Zepp · 
Zbog ovakvih bahatih, napuhanih i prepotentnih likova poput ovog župnika kojih je sve više u katoličkoj crkvi, ne odlazim više u crkvu jer propovjedaju jedno a ponašaju se i rade nešto sasvim drugo što nema veze sa etikom, moralom i onime što bi nas crkva trebala učiti, savjetovati. Ako mi treba razgovor sa Bogom to obavim na livadi, šumi, parku, što dalje od ovakvih zgubidana. Kaže ovaj uhljeb koji se nije "vruć vode napio": - Nije tu u pitanju moj Mercedes, ni ja kao osoba, nego sustavno gaženje Katoličke crkve. E moj župniće, nemaš ti veze sa katoličkom crkvom kao i mnogi tvoji "kolege-pajd...Pogledajte više
Sviđa mi seOdgovor24h
Bartol Roko
nije bez vraga izreka ...POPOVI SU LOPOVI..svi svoje karaktere sotonske skrivaju iza mantija...
Igor Kovac
#ono kad isfrustrirani narod umjesto da makne cijelu elitu s političke scene i postavi nove ljude, jedva čeka čim jedan od Crkve pogriješi da počne generalizirati i prati po cijeloj Crkvi....jer je IN pljuvati i napadati Crkvu, jer Dekalog žulja i žulja savjest i volju pa se treba zaštititi napadanjem i pljuvanjem....prozirno....
Sviđa mi seOdgovor14h
Renaldo Zepp · 
Nitko ne pljuje Katoličku crkvu već bahate likove koji žive pod njezinim krovom i koji se ponašaju poput velikih gazdi i gospodara, a to ih Isus nije učio.
Odgovor4h
Marta Vidić · 
Kad je u pitanju novac,sve su vjere iste,rekao je Voltaire.3 se stvari obrću u cijelom svijetu a na talijanskom sve 3 počinju na S:Soldi,Successo.Sesso (Novac,Uspjeh,Sex),3 S,baš kao u svjetskoj politici:SAD,Saudijska Arabija i Sjeverna Koreja
Davor Krmpotic
E, koliko se samo gay parada moglo financirati s tim novcima a tek udruga 😀
Darko Francetić
Pa zar još ima vjernika i takozvanih katolika kraj ovakvih dilbeza. Kreteni sad imate priliku da mu kupite još jednu mečku za njegovu ku... i čif.... Dolazi posveta kuća, hajde idioti puštajte ih što više u svoje kuć na takozvanu posvetu.
Bran Lika · 
Hajde Hrvati... natjerajte HDZ vladu da udvostruči državni budžet crkvi, kako bi se ubuduće izbjegle ove neprijatne situacije i svaki mantijaš dobio isti Mercedes. Valja dodati da je servis jeftiniji za flotu istih automobila, pa bi tu i državni proračun mogao uštedjeti.
Loreta Tominovic · 
Kako ga nije sramota ponasati se ovako bahato i neosjetljivo !
Sviđa mi seOdgovor14h
Silvija Kosić
U Njemačkoj zbog takvih bježe katolici iz crkve kao Hrvati iz domovine i nema više parazitiranja preko državnog proračuna
Zlatko Ilić ·
Koji je to konj Ustaški? Koja dedina partizanska mirovina. Treba mu taj Mercedes maznuti ili ....I njima naša država milijardu kuna iznad onoga sto nas godišnje mil. Debele guzičetine.
Davor Ćuška · 
jadnik,tj. sretnik. Tko zna kakav je put prešao od kamenjara do mercedesa.Ovakvom liku slati dijete na vjeronauk???
Vesna Nikcevic
Neka se zaputi dotični malo do našeg Pape pa ga pita u čemu je sporno da ima novi Mercedes. Ali da... on već zna koji je stav Pape Franje i očigledno ga se ne tiče previše. Najžalosnije je kad imate s jedne strane stvarno skromne i poštene, a s druge strane ovakve koji istinski vjeruju da je to u redu, da su zaslužili bogatstvo i ne vide problem.
Ines Krauth · 
Tip (svećenik) je doista drski provokator. Na pitanje otkud mu makina od tko zna koliko usuđuje se odgovoriti protupitanjem o partizanskoj mirovini. Kako to, recimo, da nije pitao prima li student djedovu saborsku mirovinu? Jer ako je mirovina visoka, je li bitno što je partizanska, saborska ili neka druga. Zatim, ako je djed bio branitelj od fašizma onda, je li gori od branitelja od JNA od prije dvadesetak i više godina. I jedni i drugi su bili spremni dati život za slobodu. Ako ovo nije dovoljan argument, onda će sasvim sigurno biti dovoljan još jedan - niti jedna mirovina se ne isplaćuje iz budžeta Crkve, prema tome taj lik od svećenika uskače u baš notorno glupu logičku zamku. Jer i njegov auto je plaćen iz državnog budžeta, a slijedom Vatikanskih ugovora. Pritom, dodatne prihode koje ostvaruje vjerskim poslovanjem ne bi trebao koristiti kao profit nego kao prihod vjerske zajednice. Tip je stvarno idiot, i to drski.
Silvano Dlačić
Velečašni taj marceses si dobio od Boga i samo Njemu si odgovoran.
Krešimir Funtak
Ajde sad desnicarsko-oltaro-lizacka govna recite da Joza nije sve radio kak treba.
Denis Blazevic
Hdz i crkva krade na veliko a mladi gladni bjeze u normalan svijet tamo gde crkva nema glavne reci....
Ivica Josipov
Rvat,katolik,domoljub.FUJ!
Sviđa mi seOdgovor13h
Ante Žaper-Joe · 
Odgovor u stilu Mr. Bastarda...
Daira Ivanac · 
OVOG ŽUPNIKA MALO MUČI I MATEMATIKA I NA U VIŠE RAČUNSKIH OPERACIJA. ON JE ODGOVORAN ZA OVAKVO PONAŠANJE I TROŠENJE NOVACA BEZ OBZIRA DALI DOLAZI IZ PRORAČUNA ILI IZ VATIKANA ILI IZ DONACIJA. A DA NE ZABORAVIMO ZAVIJET KOJI JE DAO O SKROMNOSTI I SLUŽENJU SIROMAŠNIMA.....
Joe Kvatrić · 
Radi u: TNT
e moj pope gorit ćeš u paklu
Darijen B Elec · 
Pa kako mu nije jasno da ovakvim nakaradnim ponašanjem on i njemu slični sustavno gaze Katoličku crkvu. Bozaniću, Mikleniću komentar molimo!
Tanja Mamac
To bogati vjernici kupuju svoje grijehe još je i malo dobio.
Zoran Begic · 
Dobro mu je svecenik odgovorio.
Zanimljivo je da u danasnje vrijeme svaki kurcolizac pa makar on bio i student, ipak su oni buducnost nacije, moze pametovati.
A tamo na faksu suti i suti.
Danijel Kralj · 
Ako pitaš svečenika od kud mu 50 000 € za auto to je "... sustavno gaženje Katoličke crkve...." ili " primaš dedinu partizansku mirovinu?"
Ana Zilic · 
Svi od naroda uzimaju, a nitko ne mora opravdati oduzeto ili "dobiveno".
Želimir Bato · 
Zanimljivo je kako razmišlja. Ako se u nečemu ne slažeš s njim, onda mora da si komunistapartizančetniksrbinorjunaš. Biskup Košić, onaj razvratnik što ga ona prostitutka ucjenjivala, paketići u onom vrtiću pa sad ova moralna nakaza, gdje je ovomu kraj? Pa ni oni sami više ne vjeruju u ono što rade, a mi bi kao trebali.
Davor Capan
Koliko vidim ovaj "pop" po društvenim mrežama još k tome i voli "ustašijat" - pa krasna nam je crkva, pa kao i država, dok crkva sama ne "pomete prvo vlastito dvorište", zaista nema kome što propovijedati...Svakim danom imam sve jači osjećaj da kao društvo nezaustavljivo i dalje samo tonemo
Sviđa mi seOdgovor12h
Deadpool Croatia
dobar autić s obzirom na to da oportunistički lik sa katoličkom crkvom nema blage veze
Vladimir Impeler · 
Razgovaraju tri popa o načinu raspodjele milodara.
Prvi kaže: ¨Ja povučem ravnu crtu na zemlji, bacim novce u zrak, a što padne desno, to je za Boga, a ostatak je moj.¨
Drugi će: ¨Ja napravim krug, bacim novce u zrak, a što padne u krug, to je moje, a ostatak je za Boga.¨
Treći će na to: ¨Ja bacim novac u zrak, što Bog uzme, to je njegovo, a što padne na zemlju, to je moje.¨
Aleksandar Pešević · 
Jadno kupio mercedes a sad je ugrožen
Goran Levak
I ovaj svećenik-župnik je neki Srbin.
Ne kaže se DEDINU, nego DJEDOVU (hrv. jezik)
Kristina Vrbetić · 
Ma župnik samo živi kao u pjesmi: "O lord, won't you buy me a mercedes benz, all my friend drive porsches...
Grgo Grgić · 
Možda svećenik dolazi iz bogate obitelji pa je svojim novcima kupio automobil, možda je podigao kredit koji će otplaćivati? Ljudi moraju shvatiti da Crkvu ni vrata paklena neće nadvladati a kamo li nešto ovakvo. Župnik vjerujem ima kome odgovara i ako je tome sumnjivo bilo sto neka rjesavaju iako sumnjam da ima bilo kakvih netransparentnosti.
Antonio Zubić · 
Zaokruži odgovor ili dva:
a) Popunjavanje ispraznosti jednog život materijalnim
b) odavno je shvatio što prodaje i da iza toga nema apsolutno ničega i zato..
Hrvatko
Htio je biti malo ciničan, ali ispao je malo glup.
Ivica Dosen · 
Definitivno je Mercedes kao stvoren za svecenike samo trebao je uzeti noviju liniju ova je zastarila pa ce uskoro trebati novi
Lucio Cecilio Firmiano Lattanzio
".....To što sam napisao, napisao sam jer pouzdano znam da takvih mirovina doista ima. ....." Znači pošto pouzdano zna da ima takvih mirovina onda si on, bez grižnje savjesti, može priuštit mrcedes. Ide onom logikom da ako ima zla u svijetu (ako su part. mirovine zlo) onda si i pop može dati oduška taštini i sličnim porocima, da svoju mješinu razvlači okolo u luxuznom vozilu, nešto k'o Krist koji je jaho na rasnim konjima, a u Jerusalem ušo u kočiju.
Ovo je bilo od strane optužbe, a sada je red na obranu; odvjetnik ustaje i obavještava da "mercedes" na španjolskom znaći "milosrđe," šta ima primjerenije od toga da vam svečenik dođe s milosrđem?
A sada cjenjena poroto...
Raca Dragan
Samo skromno.A sta da je kupio S klasu. To je ostavio za zagrobni zivot.
Marija Brajovic · 
Vjernica sam i dovoljno stara da se sjecam kakvi su svecenici nekad bili.Zivjeli su skromno kao i narod u njihovoj zupi,pomagali su siromasnim zupljanima,a narod je pomagao njima.isli su pjesice u druge zupe,znali su svakog zupljanina po imenu ,kakvog je zdravlja i kako zive,zivjeli su zajedno.Naravno,otisli su takvi svecenici,dosla nova vremena,neki novi klinci i naravno novac.Vise svecenici ne poznaju svoje zupljane i njihove brige,vise to nije zajednicki suzivot.Kako se osjeca i sto misli svecenik sa mercedesom kad sretne siromaha sa kesom plasticnih flasa? I OTKUD MU PRAVODA SPOMINJE ILI SE UPOREDJUJE SA PAPOM FRANJOM? I NEKA SE SJETI...BOG SVE VIDI !
Reformistička stranka razvoja
Župnička guzica se mora voziti u najboljem autu.pa nije župnik običan "vjernik"...hehehe...govna...
Ivan Radevenjić
I ovo je svećenik ? Ne ovo je ljudski šljam .
Steva Krajacic
novinari potiču na mrznju tako i u ovom slučaju

Nema komentara:

Objavi komentar