nedjelja, 10. prosinca 2017.

SLUGE KAPITALA MNOŽE SE I DALJE KAO GLJIVE POSLIJE KIŠE

četvrtak, 30. siječnja 2014.

CINOVNIKE SMO PRESUTJELI


Da vidimo tko je autor sljedecih pasusa.
Obratio sam se znancu, odgovorio je da ne zna, ali siguran je da to nisu rijeci nekoga iz Hrvatske vlade.

„A jos mi je mucnije sto sam tim zamisljanjem otezavao osjecaje svoje krivice. Uzalud je moja uzbunjena savjest vikala da bi se desilo i bez mene. Desilo se samnom, i vise to ne mogu izmijeniti ni zaboraviti.
 Kakav je ovo zivot, kakav svijet, u kojem cinimo zlo, i kad mislim najbolje!
 A cinim zlo i kad nista ne cinim, ostavljajuci i zlo i dobro na miru. Cinim zlo i kad govorim, jer ne kazem ono sto bi trebalo. Cinim zlo i kad cutim, jer zivim kao da me i nema. Cinim zlo zato sto zivim, jer ne znam kako da zivim.

  Slucajno prisustvujem zivotu, i sve sto cinim nije moje.“

TKO JE IZREKAO TU NAJLUDJU KLKETVU ZA CINOVNIKE '




„To su za njega najgori ljudi na svijetu, najstetniji, najpokvraeniji. Oni podrzavaju svaku vlast, oni i jesu vlast, oni siju strah, bez milosti, bez ikakvog obzira, hladni kao led, ostri kao noz, kao psi vjerni svakoj drzavi, kao kurve nevjerni svakom pojedincu, najmanje ljudi od sviju ljudi. Dok njih bude, nema srece na svijetu, jer ce unistiti sve sto je istinska ljudska vrijednost.“

Nema komentara:

Objavi komentar