četvrtak, 10. svibnja 2018.

kOMENTARI

9 komentara
Sortiranje po:

Dzero Gorski · 

osim kolektiva, Borg(ovi) kazu: "Svaki otpor je uzaludan!"..mozda su zato uzeli taj tip kolektiva.
Sviđa mi seOdgovor14 h
David Ruškan
Srušit će se ŽIVI ZID na njih i tada je njihov otpor UZALUDAN-futile!!!
Sviđa mi seOdgovor13 h
Slaven Koprivica · 

Nema ruže bez trnja. Ako je cijela akcija Vlade i Martine Dalić u konačnici polučila pozitivan učinak i sačuvala nas od puno većih nevolja, treba je poduprijeti.
Domagoj Dovahkiin Šamarija · 

Razmisljanja poput vaseg mi se gade i zbog ovakvih poput vas i postoje lopovi koji su pokrali i jos kradu ovu drzavu.
Sviđa mi seOdgovor73 h
Ivan Skradski · 

Ovdje samo trnje bez ruze.
Sviđa mi seOdgovor2 h
Ana Lasić · 

Ma da su radili ne znam što, dobro je da su uradili i spasili tolika radna mjesta , nema jeftinih takvih usluga , a trula oporba treba uvijek novu i novu aferu .., nesposobni su i sve više populisti i smjesa gdje je svejedno kojoj stranci pripadaju, isti su,od Marasa do Pernara od Bernardića do Sinčića ili Petrova.., sami populizam i briga za svoje džepove 
Cal Merio · 

hahaha borgovci jasu pocasni krug...ma sve muljadin do muljadinke...
Oliver Gulden
Sviđa mi se mnogo što autori nisu neki anonimni bezveznjaci,ili pak samo u nekim kraticama X.Y.,nego su kratko i jasno napisali svoja imena,što je u Jutarnjem,moglo bi se reći,velika novost,a tim primjerom bi se i ostali morali slijediti.A i sam članak je OK.Malo su dirnuli u centar te pokvarene tzv. nedodirljive kreme,zanima me dalji rasplet događaja.
Milan Ćipčić · 

Obavezno nagraditi Martinu
Goran Andrilović · 

Bilo jednom na Divljem zapadu....u praskozorje jednog proljetnog jutra grupa jahača žurila je da zametne trag nakon uspješno obavljenog posla.U jednom trenu...čovjek na čelu kolone (Billy the Ramljak) zastade...pogleda unazad i kaže: "Ponosan sam dečki što jašem s Vama ! Za nagradu Vas vodim na večeru kod Calamity Jane !"
Sviđa mi seOdgovor22 h
Jere Pavičić
Kad netko, sa visoke državne pozicije javno, arogantno i sa ponosom izjavi," ja mogu raditi što hoću", tada tip, takvog mentalnog sklopa mora biti pod prismotrom javnosti i nadležnih službi, zbog moguće štete koju takvi tipovi nekontrolirano mogu napraviti državi i narodu.
Robert Bošnjak · 

plaćali su lika ko da je Ronaldo

Nema komentara:

Objavi komentar