četvrtak, 10. svibnja 2018.

SA DNA HrVATSKOG DRUŠTVA

Objava mailova

Reagirao i Ivan Crnjac: Dokumente Martini Dalić slao sam po nalogu Ivice Todorića

Zagreb, 040518.
Koranska 2.
Frenki Lausic, novinar i urednik Jutarnjeg lista.
Foto: Darko Tomas / CROPIX
AUTOR:
OBJAVLJENO:
9.5.2018. u 15:24



Goran Mehkek / Boris Kovačev / Davor Pongračić / Hanza Media

Martina Dalić, Ivica Todorić, Ivan Crnjac


Jedan od zanimljivih dijelova prepiske Martine Dalić s konzultantima pri izradi lex Agrokor bila je objava emailova iz kojih je razvidno da je tijekom veljače 2017. Ivan Crnjac, bivši financijski direktor Agrokora, Martini Dalić slao službene i povjerljive podatke o financijskoj i pravnoj situaciji u Agrokoru.
Iz toga se moglo zaključiti da je Crnjac te dokumente slao bez znanjaIvice Todorića, kao zviždač. Međutim, on to izrijekom demantira. "Nije točno da sam te dokumente slao bez znanja Ivice Todorića. Istina je upravo suprotna, sve sam te dokumente slao nakon što bi mi Ivica Todorić kazao da ih pošaljem Martini Dalić, temeljem njihovog međusobnog dogovora. Tada su se pripremali i  organizirali međusobni sastanci i ja sam bio posrednik između Ivice Todorića i Martine Dalić. Dakle, nisam radio ništa bez naloga predsjednika uprave Agrokora", kazao nam je tim povodom Ivan Crnjac. 

Nema komentara:

Objavi komentar