petak, 23. kolovoza 2019.

(TAJNI) PROJEKT 'ZAGREBAČKI MANHATAN'


PROJEKT 'ZAGREBAČKI MANHATTAN'

NOVINARKA RTL-a 'Pročitala sam što je Bandić potpisao u Dubaiju, znam zašto se gradonačelniku tako žuri s GUP-om...'

Zagreb, 290819.
Gradonacelnik Milan Bandic obiso je gradiliste novog rotora u Remetincu.
Foto: Srdjan Vrancic / CROPIX
Srdjan Vrancic / CROPIX

“Gradonačelniku Milanu Bandiću se žuri s GUP-om jer ima osam mjeseci da riješi prostorno-plansku dokumentaciju, plus još eventualnih šest ako se tako dogovori s investitorom. (Još malo pa je šest već prošlo otkad je bio u Dubaiju i to potpisao, 12. ožujka)”, objavila je novinarka Danka Derifaj iz RTL-ove emisije “Potraga”na svom profilu na društvenim mrežama na kojem je otkrila da je uspjela dobiti na uvid Memorandum o razumijevanju koji je gradonačelnik Bandić potpisao u Dubaiju s poduzetnikom Mohamedom Alabarom iz Eagle Hillsa, a čime se bavila i njezina večerašnja emisija.























Danka Derifaj
8 h
Pročitala sam što je Bandić potpisao u Dubaiju. Nisam smjela snimiti niti fotografirati, ali sam neke stvari prepisala.
Investitoru su se obvezali na povjerljivost pa ih moraju pitati dozvolu da ga pošalju gradskim zastupnicima, (bez čijih odluka se ne može projekt provesti), reče mi pročelnica Mirka Jozić. Suludo.
Bandiću se žuri s GUP-om jer ima osam mjeseci da riješi prostorno plansku dokumentaciju, plus još eventualnih šest ako se tako dogovori s investitorom. (Još malo pa je šest već prošlo otkad je bio u Dubaiju i to potpisao, 12.ožujka.)
Nakon dva mjeseca traženja i prijave povjereniku za pravo na pristup informacijama konačno sam dobila uvid u Memorandum o razumijevanju koji je Milan Bandić potpisao u Dubaiju s poduzetnikom Mohamedom Alabarom iz Eagle Hillsa.
Radi se, kako u Gradu tvrde, o neobavezujućem dokumentu na 22 stranice, gdje su u 20 članaka uređeni odnosi između Eagle Hillsa i Partnera, tj.Grada.
Neću vam reći što sam sve stigla zabilježiti dok su me Mirka Jozić i suradnica nadgledale, pa gledajte večeras emisiju. Potraga u 19:20.

Nema komentara:

Objavi komentar