petak, 30. kolovoza 2013.
Pisanje nije svačja priroda.
.
No, to ni pošto ne sprječava naša režanja.
Naprotiv, nadopunjuje. Tim više ako nad nama ne visi neki koreograf koji će preraditi naše tekstove u neki snošljivi smisao, i učiniti ih logičnijim, čitatelja radi.
Naprotiv, nadopunjuje. Tim više ako nad nama ne visi neki koreograf koji će preraditi naše tekstove u neki snošljivi smisao, i učiniti ih logičnijim, čitatelja radi.
Marx nam skreće pažnju da je čovjekov fizički i duhovni život vezan sa prirodom, i nema drugog smisla nego da njegova priroda ostane povezana sama sa sobom, Vlastitom svijeću, tek da ju dodatno oplemenjuje.
Budući da otuđeni rad čovjeka otuđuje njegovu prirodu, čovjek tako postaje otuđen od samog sebe, i gubi vlastitu djelatnu funkciju..Rodni život pretvara ga u individualnog zagubljenika, u pasivnu vegetaciju. Dok je životinja neposredno vezana svojom životnom djelatnošću, ljusko biće, koje još uvijek nije postao čovjek, nije više niti životinja, jer životinja je neposredno jedinstvena sa svojim životnom djelatnošću. Ona se od nje ne razlikuje .Ona je njena životna djelatnost. Dok čovjek sam oplemenjuje svoju životnu djelatnost predmetom svog htijenja i svoje svijesti.
To ljudsko svijesno htijenje sastoji se upravo u tome, da u tom planetarno klasnom zvjerinjaku, bude usmjereno k njegovom neprekidnom dijalektičkom razvoju.
Dok život, u obliku pasivne idividue, čini današnjeg čovjeka zagubljenog gubitnika.
Režanje je stoga još jedino što peostaje njegovom inskonskom rodnom biću.
Dok život, u obliku pasivne idividue, čini današnjeg čovjeka zagubljenog gubitnika.
Režanje je stoga još jedino što peostaje njegovom inskonskom rodnom biću.
Nema komentara:
Objavi komentar