nedjelja, 23. srpnja 2017.

OBJEKTIVNI NEPRIJATELJ HRVATSKE

UGLEDNI WASHINGTON POST JE PISAO O NJOJ, A U HRVATSKOJ... 'Kako sam zbog fotografija požara kraj Splita preko noći postala državni neprijatelj'

    AUTOR: 
    • Andrea Topić
  •  OBJAVLJENO: 
  • 23.07.2017. u 19:19
Damira Kalajžić, Paun Paunović / Hanza Media

Ime trenutno najomraženije osobe među hrvatskim fotoreporterima jest Dragan Ruščić. Kad ga ukucate na svemoćni Google, prvo što vam izbaci jest "Političar iz Podstrane kritizirao fotografkinju koja je cijelom svijetu pokazala razmjere katastrofe splitskog požara".
Kada upišete, primjerice, Damira Kalajžić, izlazi vam članak Washington Posta s njezinim fotografijama, dijelom naslovljen: 'It looks like hell on Earth', pišeSlobodna Dalmacija.
Struka će se složiti da je fotoreporterka odradila odličan posao, toliko dobar da je zadovoljio apetite svjetskih medija za vrsnom novinskom fotografijom koja prikazuje razmjere katastrofe što nas je zadesila, dok će HDZ-ovac iz Postrane javno na Facebooku reći: 'Bitno se proslavit i ocrnit Hrvatsku' i 'Bolje bi bilo da si uzela kantu s vodom a ne fotoaparat', iako je i on sam, pamti sve lukavi lisac 'internet', u to vrijeme snimao i objavljivao fotke požarišta.
Možda on smatra da su njegove bolje kadrirane? Po zlatnom rezu? Da mu je ISO vrijednost niža? Ili možda zaista krivi Damiru što nam je država, kako kaže, ocrnjena? Da mi puno ne mozgamo što je 52-godišnji općinski vijećnik htio reći, dali smo Damiri da ona protumači.
- Šta reći? Koju poruku poslati? Kome? Šaljem poruku onima koji vide, a ne čuju. Šaljem poruku onima koji slušaju, a ne čuju, koji vide, a ne čuju, a slušaju, vide. Šaljem poruku onima koji slušaju, a ne čuju...- odgovori fotografkinja.
Ni njoj, dakle, nije jasno. Kasnije se malo i sabrala.
- Morala sam okrenuti na humor jer uistinu ne znam šta drugo reći. Ostala sam bez komentara. Neka ljudi sami procijene jesam li ja uistinu taj pojedinac koji je prijetnja državi, ta koja sramoti Hrvatsku ili su za probleme ipak odgovorni političari i naša vlast koja ima veće ovlasti od mene - pita vas Damira

Nema komentara:

Objavi komentar