ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

TKO JE VLASNIK HRVATSKE - ZNA SE

KRALJ KABELSKE TELEVIZIJE U REGIJI

KLJUČNI ČOVJEK GRUPE KOJA ĆE DRMATI TV PROSTOROM U HRVATSKOJ Jedan je od najbogatijih Srba, a u biznis je ušao 90-ih trgujući glazbenim pravima

    AUTOR: 
    • Marijan Brala
  •  OBJAVLJENO: 
  • 10.07.2017. u 11:35


Screenshot



Jedan od ključnih ljudi United Groupa, koji je preuzeo hrvatsku Novu TV i POP TV u Sloveniji, je Dragan Šolak, jedan od pet najbogatijih Srba, opisivan dosad kao neokrunjeni kralj kabelske televizije u regiji.
United Group, od 2014. u većinskom vlasništvu moćne američke investicijske kuće KKR, sastavljena je od srpskog SBB-a (750.000 priključka), Telemaha (operira u Sloveniji i BiH) i Total TV-a (prisutnog u šest zemalja bivše Jugoslavije) umrežuje populaciju od 1,7 milijuna korisnika. Sjedište tvrtke je u Nizozemskoj.
Šolak je u posao ušao još 90-ih trgujući glazbenim pravima za područje bivše Jugoslavije, a zatim se uključio u tržište distribucije filmova za kina i kazeta za videoklubove. Posao je počeo skromno, u malom uredu u Skadarskoj ulici u centru Beograda, no vrlo brzo seli u Ljubljanu te tamo pokreće biznis, a danas njegova grupa drži oko 70 posto slovenskog telekoma.
Šolak je zanimljiv jer ulaskom United Groupa u CME postaje vlasnik televizije u Hrvatskoj s nacionalnom koncesijom, što mu uz news kanal N1 (pokriva tri regionalna centra na području Hrvatske, Srbije i BiH) i popularne sportske kanale Sport Klub sada garantira utjecajan položaj na hrvatskom medijskom nebu. Iako, prema vlastitim riječima, na početku nije bio za to N1 dobije regionalni centar u Zagrebu (smatrao je kako je Slovenija bolja opcija), izgleda kako je srpski poduzetnik ipak odlučio agresivnije sudjelovati na hrvatskoj medijskoj sceni.
Šolak je nedavno bio i predmet rasprava u poslovnim krugovima regije zbog navodnih optužbi da izbjegava plaćanje poreza, a veliku je pažnju privukla i njegova kupnja zrakoplova Falkon 2000 LXS.
Šolak je pasionirani ljubitelj golfa, a živi na relaciji Ljubljana-Los Angeles. 
Iz Central European Media Enterprisesa (CME) u ponedjeljak su priopćili kako su za 230 milijuna eura prodali svoje medijske operacije u Hrvatskoj i Sloveniji tvrtki Slovenia Broadband, podružnici United Groupa

Nema komentara:

Objavi komentar