utorak, 16. siječnja 2018.

50 MILIJUNA EURA POJELA CRKVENA MAGLA

16 komentara
Sortiranje po: 
Brumm Brumm
Jeeee, pa to je malo veći nivo od pljačkanja umirućih starica ... 
Sviđa mi seOdgovor52 hUređeno
Matijas Lovrić
još samo fali da dilaju u svakoj ulici
Sviđa mi seOdgovor32 h
Brumm Brumm
Dilaju, dilaju, ali mnogo opasniju drogu, u svakoj školi ... 
Sviđa mi seOdgovor92 h
Zoran Kociper · 
hahahahaahCrkva je poslovala sa onim lopovom "generalom" Zagorcom , muljali su sa 50 milijuna eura ,a kriv im je Milanović,hahahaha ..Ovakva obrana je dostojna je obrane barunice Glembay ,hahahahahahaa....Vjerojatno je prebendar popio svako jutro svoj obligatni fraklić šljivovice ( deset puta,hhhaa) pa nije vidio,jadnik, što potpisuje,hahhahaah...jao ,meni, a sada će katolibani skočiti na stražnje noge i optužiti,jasno, jugoslavene,komunajre, Srbe i Židove za urotu protiv bogobojaznih svećenika,hahhaahah Sreća pa više nisam u Hrvatskoj, inače bih umro od smijeha... A naivci, samo dajte, punite kasu kaptolsku,hahhahaa, treba njima još vašeg teško zarađenog novca,hahhaa
Sviđa mi seOdgovor91 hUređeno
Izajia Arapovic
Materija je kamen spoticanja u koje se crkveni oci nebi trebali mješat.Šteta griješit dušu onim što Bog nevoli.,a kad on nevoli ni ne ispadne sretno.To su valjda shvatili...
Sviđa mi seOdgovor22 h
Igor Kovac
Hvala ti vrsni teolože!
Sviđa mi seOdgovor2 h
Izajia Arapovic
Igor Kovac moj naklon.
Sviđa mi seOdgovor1 h
Štef Loborec
Izajia Arapovic I moj
Sviđa mi seOdgovor1 h
Marin Deskovic · 
opet su za sve krivi Pusička i Milanović
Sviđa mi seOdgovor22 h
Ana Pavić
Pa kad njih dvoje ne vole (krasti)Hrvatsku kao kaptol i Zagorec!
Sviđa mi seOdgovor11 h
Josip Kušan · 
KOME OVA JADNA DRŽAVA POKLANJA TOLIKE MILIJONE KUNA
Sviđa mi seOdgovor12 h
Branko Žmegač
To su naši pravi hrvati, vjernici i domoljubi. Nisu me razočarali. Gde hrvat vidi peneze, odmah jih zgrabi da ne padnu u ruke neprijatelju.
Ajd bok.
Sviđa mi seOdgovor21 h
Ana Pavić
Nije Markička ni luda ,nanjušila je ona gdje je lova!
Sviđa mi seOdgovor31 hUređeno
Carolina Marin
Isus je bio komunist pa i crkvenjaci pokazuju da nisu sposobni kapitalisti koji posluju s profitom..a i kažnjavaju kao komunisti- pojavu osude a popa spase 
Hutovo Lakers
10 zdravo marija za pokoru i kud koji mili moji
Sviđa mi seOdgovor11 h
Štef Loborec
Drugarice Marijo Zdravo, zdravo, zdravo...................................!
Odgovor1 h
Niksa Dzanko · 
Ne može se služit dvojici gospodara
Ili Bogu ili bogatstvu
Idite širite evanđelje i ni novčiča ne nosite sa sobom
Ovo su Kristove rječi, rječ Božja, koju bi sve krščanske crkve trebale provodit u djelo i živit po njima, a ja ovdje vidim da crkva živi neka svoja pravila koja nemaju veze s rječi Božjom, isto je i s oprostom i ne sudi da ti ne bude suđeni, samo osuđuju, moli za neprijatelje, orvo za njih i njima čini dobro,. Nikad nisam čuo da se moli za srbe, komuniste, sdp i slične koje smatraju neprijateljima, več samo osude i mržnju
DOKLE ZALUĐIVAT MASE I IZVRČAT RJEČ BOŽJU
DOKLE
BOŽE OPROSTI IM I BLAGOSLOVI IH
Sviđa mi seOdgovor21 h
Marko Horvat · 
S njima u pržun...pa da vide kako je biti u obrnutoj situaciji...
Sviđa mi seOdgovor21 h
Zdravko Ivičin · 
Za njih ne važe zakoni svjetovni.
Odgovor1 h
Emil Pižmoht
Pa to nije ništa prema tome koliko je (prokockala)pokrala RKC u Sloveniji negde blizu 800 milijuna eura.Kolike pare obračaju ovi pripovjedničari ,svjetska mafija !
Sviđa mi seOdgovor31 h
Zekic Tadija · 
Pa sta sad,ispovijedice se i stvar rijesena
Sviđa mi seOdgovor11 h
Radenko Cuturilo
Nije to neki veliki novac. Tako nešto Bog oprašta a Marić nadoknađuje.
Sviđa mi seOdgovor21 h
Oliver Gulden
Pa zna se,Hrvati su to,gdje većina(ne svi) ima lopovluk već u genima.Uostalom svi balkanski narodi su manje više takvi.
Vilko Malnar
Crkva ipak raspolaže milijunima dok istovremeno na Kaptolu žicaju novac za katedralu!
Miriam Hamill
Vidi ti prodavace magle u crnim haljama kako mlate lijepu lovicu.A drzavica Kroatistan im jos nadodaje pa debeli paraziti postaju jos deblji.Ali, to je nama nasa borba dala...
Sviđa mi seOdgovor229 min
Marko Bratić
ko vam je kriv, imate rvacku

Nema komentara:

Objavi komentar