srijeda, 15. kolovoza 2018.

AH, GDJE SE OKOTI TOLIKA NEHUMANOST !

MARTINA KLAPAN ZA JUTARNJI

MAJKA POKOJNOG MATTEA 'Bi li ministar Kujundžić rekao da je sve po propisu da se radi o njegovu djetetu? Meni svaki život vrijedi isto, a njemu?'

    AUTOR: 
    • Iva Badanjak
  •  OBJAVLJENO: 
  • 15.08.2018. u 09:18



CROPIX

u krugu: Martina Klapan




Moj Matteo je satima ležao na cesti poput psa, a mogao je biti živ. Tražila sam rezultate obdukcije, kaže potresena majka
Moje je dijete moglo biti živo da su ga počeli spašavati na vrijeme. Satima je ležao na cesti, a to nije zaslužio. Najviše me boli što je umro u mukama,a nitko mu nije mogao pomoči
                                 *****
PROTIV MINISTRA I PARTNERI VLADE

'NE PROVODI REFORME, NIŽE AFERE, ALI PLENKOVIĆ GA SE BOJI' Sugovornici Jutarnjeg otkrivaju 2 razloga zbog kojih ga se premijer vjerojatno neće odreći


Zagreb, 120417.
Svecano obiljezavanje 75 godina Rebra, u Edukacijskom centaru Zapad KBC Zagreb.
Na fotografiji: Zeljko Reiner, Andrej Plenkovic, Milan Kujundzic, Ante Corusic. Foto: Dragan Matic / CROPIX
Dragan Matic / CROPIX

Tragični slučaj smrti mladića u Zaprešiću aktualizirao je problem s neefikasnom organizacijom hitne službe na razini cijele države, ali je ponovno pokrenuo i pitanje odgovornosti ministra zdravstva Milana Kujundžića, za kojega mnogi u HDZ-u i u krugu koalicijskih partnera smatraju da je najslabija karika Vlade.
Ne ulazeći u sam slučaj s Hitnom pomoći u Zaprešiću, naši sugovornici iz redova koalicijskih partnera većinom smatraju da Kujundžić ne može voditi taj resor jer dosad nije pokazao volju da reformira zdravstveni sustav, ali istodobno neki od njih sumnjaju da će ga se Plenkovićtek tako odreći. Jer, pojašnjavaju, on i inače do kraja brani svoje ministre u Vladi koliko god netko zgriješio, a kod Kujundžića uvijek postoji i ta priča da bi HDZ-u mogao raditi probleme u zastupničkim klupama u Saboru kada bi bio smijenjen s pozicije ministra




Nema komentara:

Objavi komentar