KSENIJA KUCELJ

ISPOVIJEST MAJKE ODGOJITELJICE NAKON NAJAVE DRASTIČNOG REZANJA NAKNADA 'Dala sam otkaz da budem s djecom. Kći mi puni 8 godina, ostajem bez svega...'

    AUTOR: 
    • Sandra Golemac
  •  OBJAVLJENO: 
  • 08.01.2020. u 17:21


Dragan Matić / CROPIX

Ksenija Kucelj s djecom



Grad Zagreb je predložio drastične izmjene, a nadležni ured za konzultacije s potpuno šokiranim korisnicma nije uspio pronaći termin prije 14. siječnja
Ne spavam otkako sam pročitala da bih mogla izgubiti novčanu pomoć Grada. Imala sam siguran posao, s plaćom od oko pet tisuća kuna, koji sam ostavila nakon 28 godina staža kako bih primala oko 4200 kuna naknade, da mogu biti doma s djecom. Jer, vjerovala sam u ono što sam potpisala i što su mi obećali, a to je da mogu biti doma do djetetove 15. godine. Najmlađa kći puni osam godina u kolovozu ove godine i ja ne znam što će s nama biti jer je meni teško sada, u ovim godinama, pronaći novi posao - očajna je 47-godišnja Ksenija Kucelj.