ponedjeljak, 20. travnja 2015.

TO HOM IT MAY CONCERN



Socijalistička Radnička Partija  ( SLP of America )
Osnovana 1890.godine na doslovnim principima znanstveno-revolucionarnog socijalizma Marxa-Engelsa i Prve Internacionale. Odnosno na temeljima 18.stoljetnog prosvjetiteljstva, rata za neovisnost SAD-a 1776.godine, začetka nove povijesne ere Zdravog razuma Thomasa Paine-a i  očeva američke nacije, Darwinove paleontologije, Morganove antroplogije, znastvene sociologije i psihologije. Na utopijskom socijalizmu, na Njemačkoj klasičnoj filozofiji, te po riječima samog Marxa, kojemu  je tek pripala sretna okolnost da sve te kolosalne spoznaje, koje su uslijedile nakon Colombovih geografskih otkrića   sjedini u novu teoretsku disciplinu  materijalističke koncepcije historije, klasnog ustrojstva naše civilizacije, njenog ekonomskog zakona Viška Vrijednosti.  Slijedom znanstvenog socijalizma, čija se revolucionarna poluga ne nalazi više u rukama utopijskih socijalista, idealističke filozofije, niti don Kijotovih buržujskih socijalista Proudona, Lasalle-a i drugih, koji jurišaju na  imaginarne vjetrenjače.
Ta najsnažnija društvena poluga potpuno i isključivo se nalazi u rukama  međunarodnog proletarijata-kao nadmoćnije društvene snage,  koju je kapitalističko društvo iznjedrilo iz svoje klasne naravi eksploatacije jačeg nad slabijim ljudskim bićem. Odnosno malobrojnih posjednika svih sredstava za proizvodnju i prirodnih dobara- nad ne posjedničko proizvođačkim masama, isključivo odgovornima za materijalni i duhovni opstanak cjelokupnog čovječanstva.
Nestankom Marxa i Engelsa ubrzo se ukazuje jedna nedostajuća znanstvena karika, odnosno sam idejni nacrt kako da se ta revolucionarna poluga međunaronog proletarijata upotrijebi za svrgavanje jednog dotrajalog društva koje je još uvijek dovoljno uporno na smišljanju vlastitog perpetum mobile.
1852. godine u Venecuveli se rađa sin tamošnjeg uglednog doktora, Daniel De Leon, koji će zbog dobrog roditeljskog statusa imati sreću da bude upućen na dugo godišnje studije diljem Europe, svladati pet jezika, izučiti povijest i pravo od starog vijeka sve do njene  20.stoljetne klasno raspadajuće  špice, kojom ono uvodi samog sebe u Prvu svjetsku osvajačku kataklizmu.
De Leon, stekavši katedru na Njujorškom univerzitetu, gdje ostaje hirom slučaja tek na kratko vrijeme, kad se jednog dana zatiče u društvu ostalih kolega koji su sa univerzitetskih prozora ismjehivanjem komentirali bučnu uličnu povorku tamošnjih radnika u štrajku. Odlučno ih  izgrdi, čime biva nagrađen otpustom. i samim time priključenjem osnutka SLP Amerike, gdje se naglo ističe, kao već formirani marksista na temeljima visoko razvijeno zapadnog kapitalizma, i jedan od vanrednih oratora kojim je čovjećastvo ikada bilo nagrađeno.
Na prelaznoj margini dvaju stoljeća nastaju tako njegovi povijesni govori radnicima u štrajkovima: Reforma ili Revolucija, Što znači ovaj štrajk, Goruća pitanja strukovnog unionizma i Socijalistička obnova društva,koji se pojavljuju u štampi sve do današnjih dana pod nazivom SOCIJALIST LANDMARKS. Pored djela koje je ostavio iza svoje rane smrti 1914. godine,i mnoštvo uredničkih članaka  u DAILY I WEEKLY  PEOPLE-a. Ostao je markantna ličnost u svim aktivnostima diljem Europe, u ovdašnjim radničkim pokretima raznih foruma i kongresa, na kojima su se odvijali žustri okršaji predratnim Starim kontinentom, i  posma je natkrilili revizionističko Drugom Internacionalom, pa i od strane pojedinih pionira marksisma: Kautsky, Bebel i drugi, koji su zajedno sa Socijaldemokratima i raznim socijalističkim anarhistima zdušno kovali svoju bezglavu formulu suradnje Kapitala i Rada, (poput današnje Hrvatske, kojom mahnito trabunja Milanovićeva isprazna  uobraženost  u isključivoj službi Kapitala)
De Leonovo djelo FLASHLIGHTS ON THE AMSTERDAM CONGRESS iz 1904. godine postaje tako istinski literarno-povijesni dragulj  za dolazeće generacije, (ako ih bude), da bi upravo njome inicirali nove temelje zdravo razumske povijesti.
No, pojava De Leona tek dobiva  pravi znanstveni značaj, kojeg on, po riječima Lenjina, pridonosi svojim  kvantitativnim prilogom znanstvenom socijalizmu u obliku Socijalističkog Industrijkog Unionizma (SIU), kojeg Linjin ugrađuje kasnije,  u De Leonovu čast, u ruske Sovjete.
Dok su Marx i Engels,u toku svog životno obilnog i napornog stvaralaštva, tu i tamo se koristili naizmjenice riječima : socializam, komunizam i država, upravo je to i često pridonašalo budućim reformatorskim revizionistima Druge i Treće Internacionale,da tim pojmovima barataju po vlastitim špekulativnim nahođenjima, među kojima se kasnije i sam Lenjin zatiče jednom babaroginom teorijom implantacije: „Socijalizma kao prve faze komunizma“ u rusko srednjevjekovlje, kao i   na jednom kongresu SKPb  predajom Sovjeta u ruke birokratskoj kasti, gdje mu opozicioni Šljapnik-ovci dovikuju:      „U svome  dvadeset godišnjem partijskom stažu još nismo doživjeli sličnu izdaju radničke stvari.“ ( Prema pariskim osobnim sjećanjima susreta  sa  dr. Antom Ciligaom u dalekim 1957.godinama)

Što je to što se  De Leonovom teorijom SIU pridonosi kvantitativno znanstvenom socijalizmu?
Genije ravan svojim suvremenicima Marxa i Engelsa-De Leon dolazi do zaključaka, da bi se uspješno ostvarila socijalistička revolucija potrebne su njene organizacione predradnje koje implementiraju nužnost da se radnička klasa apriori treba  organizirati na svome radnome mjestu, u pojedinačnim industrijskim pogonima, u svoj jedinstveni Union (Sindikat- čitaj One Big Union, nezavisno od strukovnih podjela), te organizirani u vlastitoj političkoj partiji, kako bi danom izborne pobjede preuzeli vlast nad svim sredstvima za proizvodnju i nad prirodnim dobrima. Jednokratnom odlukom proglasili ukinuće privatnog vlasništva i klasnih podjela na posjednike i ne posjednike.
Drugim riječima, ukinućem državne vlastohlepnosti, nad ljudima - SIU instantno preuzimlje kompletu organizacionu upravu nad Stvarima, koje postaju opće dobro za uporabu, na mjesto dosadašnje Robe koja se isključivo proizvodila u svrhu profitnog interesa njenih manjinskih posjednika.

U tim novim društvenim okolnostima, u kojima bi se i naši Bulići već drugo jutro, zatekli zajedno sa svojim dotadašnjim posjedničkim hraniocima, u redovima ispred vrati stvaralačkih  pogona - u potrazi za svojim radnim mjestom u novoj socijalističkoj republici rada.

Dobar dio unikatnih djela nalaze se na raspolaganju svakom dobronamjerniku na donjoj adresi
www.severinomajkus.com

Nema komentara:

Objavi komentar