četvrtak, 27. kolovoza 2015.

IZ LOŠEG U GORE

HDZ FORMIRAO VLADU U SJENI Otkrivamo prvu skicu Karamarkova kabineta u slučaju pobjede na izborima

  • Tomislav Karamarko, Milijan Brkić Vaso, Josip Budimir, Tomislav Ćorić, Damir Krstičević
    CROPIX
Objavljeno: prije 2 h i 39 min
Predsjednik HSLS-a Darinko Kosor rekao je da je Josip Budimir prijedlog HSLS-a za ministra gospodarstva, ali da nije sigurno da će u HDZ-u to i prihvatiti

      ************************************************************************
Tendecija da se srlja iz lošeg društva u još gore, prestalja  animalno biće čovjeka u njegovom odstranjenju od svih evolutivnih stečevina, iskaljenih u toku vlastite povijesti od divljaka prema humanom biću.
Ovdje u prilogu jedan davno zapaženi tekst iz ovog bloga:

" Da vidimo tko je autor sljedečih pasusa.
Obratio sam se znancu,odgovorio je da nezna, ali siguran je da to nisu riječi nekoga iz hrvatske vlade.
 A još mi je mučnije što sam tim zamišljanjem otežavao osječaje svoje krivice. Uzalud je moja uzbunjena savjest vikala da bi se desilo i bez mene. Desilo se samnom,i više to ne mogu izmjeniti ni zabraviti.
Kakav je ovo život, kakav svijet u kojemu činimo zlo, ikad mislim najbolje !
A činim zlo i kad ništa ne činim,ostaljajući zlo i dobro na miru.
Činim zlo i dad govorim, jer ne kažem ono što bi trebalo. Činim zlo i kad čutim, jer živim kao da me i nema. Činim zlo zato što živim, jer neznam kako da živim.
 Slučajno prisustvujem životu, i sve što činim nije moje."
www.severinomajkus.com

Nema komentara:

Objavi komentar