nedjelja, 2. kolovoza 2015.

OD RUKE DO STROJA

Cijenjeni L&B,
 Sinoć sam bio prisutan jednom izložbenom otvorenju iznenađujuće pojave sveljudskog, koje  nije dalo prespavati  preostalu noć.
Veličanstveni izložbeni sabir:
"OD  RUKE DO STOJA“ , jednog kontinentalnog nivoa, pokazao je da se to ljudsko izranjanje znade buditi kad god ono biva potisnuto u podzemnost
I dok me čitav život progoni tom nevjericom, jutros se pojavio u Jutarnjem Listu impresivni članak naše Jelene Lovrić, kojim se potvrđuje njegova okoštana  srž do najgrublje suvremene stvarnosti, koja vuče čitavo čovječanstvo u vlastiti ambis.
Taj epohalni ILI-ILI, koji se odnosi na mlade generacije više nego na nas odlazeće, nekako me naveo na pomisao na Vas : jeste li još uvijek u Berlinu, ili možda na putu za Rovinj, jer bilo bi mi veoma drago, zajedno da posjetimo taj naš istarski Raj Baredina , koji će biti otvoren sav mjesec august., sa dodatnom čašću da je sljedeći septembar od 5. do kraja mjeseca rezerviran mojem „Oktobarskom Suđenju“.
U nadi  našem skorom susretu,
Srdačan pozdrav,

Severino

Nema komentara:

Objavi komentar