subota, 8. kolovoza 2015.

PONOVLJENO IZDANJE

UTORAK, 21. SIJEČNJA 2014.

POLITICAR I PJESNIK



„To je ono njegovo, Avdagino, nepoznato, zbog cega ljudi cute i odmahuju rukom. A ja sam mu govorio svoje glupe stihove, ganut njegovom plemenitoscu i razumjevanjem, tvrdeci da su svi ljudi jednaki, da su nesavrseni, i da nema razlike izmedju njega i drugih,
Cemu je to posluzila moja pjesma ? Jednom dzelatu, da se zakloni za nju.  A cini to za svoju okrvavljenu dusu, pristajuci da mu svjedok i jamac bude i takav budalasti pjesnik kakav je Ahmet Sabo !
A mozda je i nesto drugo, mozda je moja pjesma potvrdila njegova misljenja, da su savrseni ljudi samo u grobu. Dok zive oni su zlikovci.
E. pjesmo moja nesretna!
Stid i kajanje su mi pomogli da se ne naljutim suvise na Mahmuta Neretljaka. On je ucinio ruznu stvar zato sto je prisiljen, ja od svoje volje,
 I eto, od tog serdara Avdage, poceo sam da razmisljam o onome sto nitko nije domislio do kraja, a sto niko, kad sazri, ne ispusta iz misli: sta je to s nama i sa zivotom, u kakve se to konce zaplicemo, u sta upadamo svojom voljom u sta nevoljom, sta od nas zavisi, i sta mozemo sa sobom. Nisam vijest razmisljanju, vise volim zivot nego misao o njemu, ali kako god sam prevrtao, ispada da nam se vecina stari desava mimo nas, bez nase odluke. Slucajnost odlucuju o mome zivotno putu i o mojoj sudbini, i najcesce bivam doveden pred gotov cin, upadam u jedan od mogucih tokova, u drugi ce me ubaciti samo druga slucajnost. Ne vjerujem da mi je unaprijed zapisan put kojim cu proci, jer ne vjerujem u neki narociti red ovoga svijeta. Ne odlucujemo, vec se zaticemo. Strmoglavljeni smo u igru punu nebrojenih izmjena , jednod odredjenog trenutka, kad nas samo ta prilika ceka, jedina koja nas moze sacekati u toku mijesanja. Ne mozes je zaobici ni odbiti. Tvoja je, kao voda u koju upadnes. Pa plivas ili potones.“                

                                                                                       Mesa  Selimovic, 

Nema komentara:

Objavi komentar