četvrtak, 25. veljače 2016.

ETIČKA DILEMA

Nakon  kupnje krenuo sam do auta da to poslažem u gepek. Na dnu košarice ostala je malena pašteta. Odmah sam posumnjao da je nisam primijetio  Trkom sam se vratio na isti šalter objasnivši inkasatorici da nisam siguran jesam li paštetu naplatio ili ne. Pogledala me čudno. Pregledom računa kojeg sam priložio, odgovorila mi je nekim neugodnim glasom bez zahvale nakon što sam naplatio paštetu. Dugo zatim razmišljao sam o mogućem uzroku njenog držanja, pa sam nakon nekoliko dana svratio ponovno  u istu trgovinu. Dok sam stajao u naplatnom redu osjetio sam da me je opazila  i prije nego sam stigao na šalter. Spuštene glave markirala je kupljene predmete bez „dobar dan i bez .hvala“  Potom sam  povjerio dobrom znancu to njeno čudno držanje, na što mi je bez dvojbe odgovorio.“Primila te kao agenta kuće i bila je vjerojatno samo uplašena da si joj ugrozio radno mjesto.Kamo li da pomisli da si joj vratio  paštetu -upravo radi straha da bi zbog te propuštene naplate mogla izgubiti svoje radno mjesto."

U trgovini, ljudsko poštenje je nepostojeća vrijednost….

www.severinomajkus.com





Nema komentara:

Objavi komentar