utorak, 16. veljače 2016.

UPOTRAZI ZA EGZISTENCIJOM

U POTRAZI ZA EGZISTENCIJOM

TUŽNA PRIČA MLADOG JOSIPA 'Sve vas molim - dajte mi neki posao, radit ću sve što treba, možete me platiti i jednim toplim obrokom'

  • Nikola Wolf / Podravski list
Objavljeno: prije 3 h i 42 min
Radit ću sve što treba, a platit mi možete i jednim toplim obrokom
KOPRIVNICA - Josip Korošec, nezaposleni mladić iz Gabajeve Grede kod Koprivnice, odlučio je reći zbogom Zavodu za zapošljavanje. Ispričao nam je to dok je pješice išao prema Hlebinama. Nema ni bicikl, a kamoli automobil.

Kaže kako zna raditi gotovo sve, a ako treba, i pješke će potegnuti do udaljenih mjesta.
- Idem u Hlebine dogovoriti se za jedan posao. Bez posla sam i odlučio sam da ću raditi što god treba da zaradim za život. Isto tako, radit ću i samo za hranu ako treba. Bilo što, samo da se snađem - skromno će Josip.
- Na žalost, meni ništa drugo ne preostaje nego da radim što god mi daju. Kosim travu, pilim drva, štiham gorice. Došlo je takvo vrijeme i takva kriza da ću raditi makar i za jedan obrok. Želio bih si kupiti i auto da mi je lakše putovati, pa sve što zaradim štedim za to – tumači nam vrijedni mladić.
Ljutit je na Zavod za zapošljavanje jer mu nikad nisu našli neki pošteni posao.
- Gotovo nikad nemaju posao za mene, a kad mi nešto i nađu, onda su to poslodavci koji ne daju plaću, bezobrazni su prema radnicima i slično. Zato sam sâm odlučio nešto poduzeti i nadam se da će mi uspjeti - hrabro će Josip.

Nema komentara:

Objavi komentar