subota, 19. prosinca 2015.

PETROV - CRKVENI TROJANSKI POKLON HRVATSKOM STARALAŠTVU

BIVŠI SABORSKI ZASTUPNIK

DON IVAN GRUBIŠIĆ 'Razočaran sam, Petrovu sam pisao, nije odgovorio. Prilično sam siguran da su on i Most projekt iza kojega stoje Opus Dei i Crkva'

  • Nikola Vilić / CROPIX
Objavljeno: prije 1 h i 16 min
Don Ivan Grubišić, umirovljeni svećenik iz Splita i donedavni saborski zastupnik, ovih je dana dok smo razgovarali o političkoj situaciji iznio prilično ekstremnu procjenu tko se nalazi u pozadini Mosta nezavisnih lista i njihova lidera Bože Petrova.
“Petrovu sam predložio izradu programa razvoja Hrvatske, ali on mi nije niti kurtoazno odgovorio. Znam puno o politici i prilično sam siguran da su Petrov i Most projekt iza kojega stoje Opus Dei i Katolička crkva”, rekao je.

Nema komentara:

Objavi komentar