četvrtak, 23. ožujka 2017.

46 KOMENTARA

46 komentara
Sortiranje po: 
Leonida Spartanijus
e pa, dragi ministre, ja se eto iskreno nadam ako cete tesko oboliti da ce doktori termin u sali prepusiti pacijentu koji ce cijeniti njihov trud, a vama poslati jednog svecenika da vam sa osmjehom na licu da posljednu pomast.
Sviđa mi seOdgovor272 sata
Teodor Brusic
Ognjen Kalanov- cijela se Hrvatska SMIEJE upravo tebi, koji nas vec mjesecima silujes i jebes u zdrav mozak sa sranjima za koje nas jednostavno boli kurac! A mi te samo potkazemo facebuku, pa opet moras mijenjati profil! Zaista si jadan, prosjak i mizerna sirotinja! Necu NIKADA, ali bas nikada otvoriti tvoj smrdljivi link...
Sviđa mi seOdgovor154 minuta
Teodor Brusic
Zaboravih!
Evo cu ti opet sjebati profil! Ha...ha...ha...
Sviđa mi seOdgovor54 minuta
Božana Ilić · 
Jest čovjek kreten, dabogda ga popovi obilazili svaki dan i osmijehom mu liječili bolest, a ja bih radije da mi u bolesti pomažu liječnici i medicinske sestre! Ala ti vjera moj ministre, ti si na sramotu svih zdravstvenih djelatnika!
Sviđa mi seOdgovor28 minuta
Robert Pecnik · 
... eto nam talibana , još jednog u nizu..
Sviđa mi seOdgovor91 sat
Alimi Tikvica · 
Šta je tu čudno?? Pa zar nismo, prema znanstveniku i bivšem ministru, i mi porijeklom negdje iz "Talibanije"??
Sviđa mi seOdgovor129 minuta
Štefica Lesar · 
Stvarno se svašta može ćuti od našeg ministra...
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Filip Zeravica · 
Jadna li drzava s takovim ministrima i jos ko bajagi neki doktor
Sviđa mi seOdgovor101 sat
Ante Ban
Pa- lako je sada Hrvate liječiti; u svaku bolnicu dovest 30-tak doktora, a doktorima dati otkaze, i - sve riješeno!
Sviđa mi seOdgovor21 sat
Demir Bašić · 
A ono kad te opali masivni miokard jel i onda omjer 1:20 ili malo padne, o tempora o mores, bem' ti i vladu i ministra. Šta je ovom debilu, prdsjedničkom kandidatu cilj otjerati sve lječnike iz zemlje. Jel' mu Pfizet i ekipa plaća zimovanje /ljetovanje 16/17
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Walther Herstal · 
Istina...većina liječnika je potpuno beskorisna.
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Marinko Veldić · 
Pustite čovjeka, nije jedini koji kaže ono što nazoćni vole čuti.
Mario Mikinac · 
Sva sreća da je netko poduzeo prvi korak prema sprječavanju masovnog odljeva naših svećenika u zemlje EU.
Sviđa mi seOdgovor41 sat
Gordana Magdić · 
....Mislila sam da utješnu riječ, ohrabrenje i osmijeh treba dati doktor, kao čovjek i kao osoba koja te liječi...
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Filip Zeravica · 
Taj takozvani doktor ide prvo od sebe jos tkz ministar cega
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Strišković Davorin · 
Radi u: Kanaan
Eto na što će se svesti hrvatsko zdravstvo: Pomozi Bože. Doktore i onako ne trebamo, odoše svi u Njemačku, a zdravstvo će dakle preuzeti Kaptol.
Sviđa mi seOdgovor71 sat
Severino Majkus ·
Pljuvanje po znantvenim tekovinama stvaralačkog svijeta jedna je od najnižih parazitskih pojava, koja opstaje tako bestidno na tuđem radu politikanerskim i vjerskim smicalicama.
Sviđa mi seOdgovor41 sat
Damir Klarić
Više vrijedi jedan čovjek sa dijagnozom kretenizma nego li 20 ovakvih ministranata - ups ! - ministara . Kujundžiću , malo manje ''kujundžuše'' pit pa možda konačno i čujemo koju pametnu ? Ali je u pravu naš vrli ministar : on kao - jeli - doktor najbolje zna u kakvom nam je stanju naše zdravstvo općenito jer kad uđete u bolnicu u Božjim ste rukama !
Sviđa mi seOdgovor21 sat
Mijo Dragutin
Pa koja budala gotovo nevjerojatno. Ak ovaj nema lažnu diplomu za doktora onda niko nema.
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Zvonko Jović
Bože,u tom ZLOČINAČKOM HDZ-u nema normalne osobe,Preccccjednica,prolupala,ministri prolupali ostali kradu,muljaju falsificiraju.Svijet nam se smije nad ovakvom vlasti.Čergari,dignite šator,gdje ste sada,država propada.&Zar smo se za ovakve borili i ginuli ?
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Vinko Vincek · 
onda odpustiti 20 liječnika i zaposliti jednog " prodavača magle"
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Zdravko Bračun · 
Sve je to u cilju smanjenja troškova u zdravstvu, i dizanja svog rejtinga u vladi i crkvi. Uskoro će reći da imamo i previše medicinskog osoblja, usprkos velikom nedostatku istih. Neke, koji mu se ne sviđaju, će istjerat, dovest će crkveno, jeftino osoblje, i ispast će spasitelj zdravstva. Inače, većina nezna, u bivšol državi su časne sestre bile neizostavni dio bolničkog osoblja. Tek toliko da se zna kolko je bivša država bila protiv crkve i vjere, jer se mladima danas serviraju hrpe laži o tim vremenima. Dakle, ova ministrova izjava je dobro proračunata u osobne svrhe. A na žalost, mnogi će nasjest na to i na buduće događaje koji slijede.
Sviđa mi seOdgovor21 sat
Josip Ricov · 
Kujundžić daj ostavku!
Sviđa mi seOdgovor21 sat
Robert Vignjević
duhovno i svjetovno pa u kojoj je isus bio stranci ministre pa nisu svi bolesnici katolici i krščani u redu je život počinje začečem slažem se iako nisam baš stručnjak ali šta onda sa transvuziom po vašem onda ni jedan pravi krščanin nebi smio primit krv vi vjerujem to dobro znate i još puno puno toga kao školovan krščanin vjerujem da ste time upoznati
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Tsar Nikadsretan · 
Fantastično rješenje za manjak doktora. Pošalješ ih 20 u Irsku i uzmeš jednog svećenika. Prva reforma koja će smanjiti cijenu zdravstva. Bravo!
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Mladen Vukelic
'..nekad jedan svećenik u bolnici vrijedi više od 20 doktora ..'
Nekad? UVIJEK kada su rashodi u pitanju!
Za taj dio zdravstva nema ulaganja u opremu, a kadrove školuje katolička Crkva.
A najbolje od svega je što pacijenti nemaju pravo na 'drugo mišljenje'.
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Berislav Cosic · 
Jos jedan dokaz da vjeru treba odvojiti od drzava, a pogotovo od dnevne politike. Vlada koja u svojim redovima ima ovakve "tipove" ne ulijeva povjerenje i nadu u bolju buducnost
Sviđa mi seOdgovor31 sat
Alojz Lovric · 
SVAKA BUDALA IMA SVOJE VESELJE, a navodno je FAKUTELSKI obrazovana OSOBA. Ej moj narode.
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Mario Kovačević
Za pacijente je vrlo utješno vijdjeti svećenika kako ide od sobe do sobe.
Znaju zašto ide. Onda znaju što ih čeka i kako će završiti makar su u bolnici. Baš mi je palo na pamet : jedino političari i svećenici ne odlaze iz Hrvatske u inozemstvo trbuhom za kruhom. Zašto ?
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Marinko Šarić · 
Dabogda se razbolio budaletino pa idi u crkvu na lijecenje ... Nije ni cudo sto smo dno evrope....
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Jura Jurić
da si idiot to znamo.........sad znamo i koliko velik idiot....
Željko Skroza · 
na ćemu je ovaj ?
Marko Perković · 
Potvrdio je da je u hrvatskom zdravstvu dug od osam milijardi kuna.................

David Rozenzweig
Naljutili ste me gospodine ministre -- no , kako uvažavam Aritotela i njegove poduke --citiram -- " Anybody can become angry - that is easy, but to be angry with the right person and to the right degree and at the right time and for the right purpose, and in the right way - that is not within everybody's power and is not easy " -- neću se sa Vama upuštati u daljnju raspravu - ne uklapate se - na štetu građana RH u zadane norme u navedenom citatu .... s nekim drugim treba raspraviti Vaše izjave i postupke . Za kraj još jedan Aristotelov citat -- " The worst form of inequality is to try to make unequal things equal " - Vi gospodine ministre očito niste " pod ruku " sa Aristoteolovom filozofijom - a bili ste kod Dominikanaca čiji je Thomas Aquinas definitivno ugradio aristotelizam u temelje krščanstva -- da li ste čuli za Knjigu Sirahovu - molim Vas pročitajte tamo o liječnicima / ako niste čuli za nju sastavni je dio krščanskog biblijskog kanona - Dominikanci Vas mogu dobro podučiti / .
Sviđa mi seOdgovor11 sat
Teodor Brusic
Ministar Kujundzic ima pravo, i moze govoriti sto hoce!!!
Zasto?
Zato sto je vladu u kojoj moze naci mjesto jedan takav zatucani, utucani i primitivni kamenjar i sirovina, izabrala stoka koja je za nju glasala! I posteno su dobili izbore! Sada uzivam gledajuci stoku koja ce uskoro zivjeti u srednjovijekovnoj talebaniji, lizati popovima noge, lijeciti se molitvama i odlaziti u zatvor zbog abortusa...I zelim da im upravo tako i bude...
Ana Pavić
Joj ministre pa vi ste veći katolik od pape Franje,veliki ste vi i hrvat a tek domoljub.Još samo se opašite dinamitom i uletite u sobu sa teškim bolestima i idete direktno u raj gdje vas čekaju 40 djevica
Sviđa mi seOdgovor156 minuta
Ana Pavić
Pošto je ginekološki kod svečenika?
John Hamill · 
E budalastog li ministra.Kako ga nije sram ovako lupetati.E premijeru, koga i koje ste vi izabrali u svoju vladu. 21 je stoljece a taj se ulizuje Crkvi kao da smo u 18-tom.
Sviđa mi seOdgovor154 minuta
Damir Ađulović · 
Radi u: Self-Employed
Nije samo predsjednica Republike tuka. I ovaj ministar (nečega) je isto tako tukac. Naime, osim posljednje pomasti, svećenik u bolnici nema previše posla. Zapravo, koliko ih je zaposleno po hrvatskim bolnicama?
Zdravko Vukelić · 
Izjava za Vrapče..i to odmah u luđačku košulju..hitno
Khala Mala · 
Zar je moguce da jos nismo dotakli dno gluposti???? Ima li nekog pametnog u ovoj vladi??? Ako je i od HDZ-a , previše je!!!!!
Slaven Zadravec
Možda da osnujemo posebne institucije za liječenje vjernika s popovima umjesto liječnika.
Damir Ađulović · 
Radi u: Self-Employed
Najnovije, naučno dokazano: 20 zdravomarija liječi AIDS, a ako dodate i 20 očenaša izliječeni ste od raka.Onaj koji sve vidi i sve zna, liječi sve.
Robert Dani · 
Mislim da je za rak 30, ali ne mogu sa sigurnošću tvrditi? Znam sigurno da se za leukemiju mora izmoliti i 5 vjerovanja!
Sviđa mi seOdgovor15 minuta
Jozo Dvornik · 
Lječnici jeste li dobro pročitali,Jeben mater svakom od Vas koji mu u budučnosti da i jedan aspirin.Neka kod popadij traži ozdravljenje i nebesko kraljestvo.Zna sam da ima budaletina među katoličkim intelektualcima ali ovakvu budaletinu nisam moga ni zamislit.Uzdravlje ministre stim stajalištem već si kupija kraljestvo nebesko i idi što prije dok te koji od njih seksualno ne iskoristi.
Sofronije Tepeš Ćorić · 
Žurno KBC Zagreb, odnosno "Rebro", pretvoriti u ateistički bolnicu, a katoličke talibane poput Kujundžića, Pave Barišića, Stiera, Markićke, Ilčića... neka liječe svećenici!
Camillo Steus · 
Ovo može izreći samo jedna HDZ-ova budala i volio bi da mu pop vadi recimo zub a da ne kažem nešto gore. Sramta ako doktori pređu šutke preko toga. Znaći da smo stvarno zadnji idioti i ne zaslužujemo ništa bolje od ovog pacijenta za ludnicu.
Catalina Perret
Pozdrav,

Želite li pokrenuti vlastiti posao?
Trebate li financijska sredstva za raditi druge stvari ove godine?
Nudimo kredite od 2.000 eura do 900.000 eura s godišnjom stopom od 3% prinosa 1-30 godina.

Nudimo zajam ulaganja od 2.000.000 eura na 100 eura uz godišnju kamatnu stopu od 3% prinosa od 1-10 godina. Obvezno licem u lice.

Ako ste zainteresirani, kontaktirajte Ova e-mail adresa: marieclaire.richl@gmail.com
Nenad Majcan · 
Kakvo društvo, Dubravka Hrabar, kaptolska štraca i droca, drži štangu Ilčića. Kujundžić, vjerski fundamentalist i kleroustaški propagandist, fanatičan fan zločinačkih umova Pavelića, Luburića, Bobana i Francetića. Još jedan član šljama u Plenkovićevoj kleroustaškoj Vladi. Jedan pedofil i multiperverznjak, kleroustaški crnomantijaš sa Kaptola mu više vrijedi od dvadeset liječnika. Smjesta ostavka ili Pakrački dekret i u samostan okajavati svoju zločinačku kleroustašku prirodu, a hrvatske liječnike ionako čeka svijetla budućnost, samo nažalost ne u mraku kleroustake, katolibanske i totalitarne, kako sada stvari stoje još i boljševičkonacistaljinističke Hrvatske.
Benito Hobotnica · 
da li on to stvarno misli ili je potpuni idiot ljudi bjezite
Sviđa mi seOdgovor131 minuta
Robert Dani · 
Na žalost on je idiot, ali takvi i slični idioti vode svijet!? Da ne povjeruješ?!
Sviđa mi seOdgovor17 minuta
Branko Đanić
Ministre,doktore u bolnice a svecenike u crkve!
Gojko Gaic · 
bio sam u bolnici i kateter kroz aortu do srca mi je gurao doktor---svecenik bi jedino mogao gurati svoj odvratni pimpek u guzicu ili mi naplatiti par molitvica i poskropiti vodom iz fontane
Samir Beksa · 
molim se da dobiješ rak testisa a da te liječi bozanić.
Kus Stefan · 
Ja, ali u jednoj normalnoj drzavi dok u rvackim bolnicama niti papina rijec ne vrijedi nista...!
Vili Genije
njemu stvarno treba taj njegov vrijedni svećenik.,"oprosti mu bože,al nezna o čemu priča"Bolesni bozanićev dupelizac,bivši pripadnik katoličke sekte zvane HDZ.
Zora Kelly · 
ovi srednjevkekovni debili VODE DRZAVU U KOJOJ SVAKI TRECI STANOVNOK SANJA O NEKOJ CIVILIZIRANIJ ZEMJLI!!
Dragica Paska
Narode, čovjek je lijepo rekao PONEKAD a vi odmah osuđujete-
Zoran Mladineo · 
Sto se odmah dizete na zadnje noge, covjek je brutalno u pravu, ja sam dozivio od doktora da mi majku na samrti tjera iz bolnice ali je glatko uzeo mito a takvih ima napretek
Mario Užarević · 
Ako ide po ovom ratnom dezerteru uskoro u stomatološkoj ordinaciji moljenje krunice umjesto anestezije
Ljiljana Martinović
Lažeš Kujundžiću....i na samrtnoj postelji, prirodno je da se čovjek, dok god ima svijesti, nada da će se izvući, da će preživjeti. Ali, kada mu se uz postelju nakelji svećenik, e on mu ubije svaku nadu, onda znade da će umrijeti, tu prestaje svaka borba za život.

Nema komentara:

Objavi komentar