subota, 13. listopada 2018.

ISTRIA ISTRIJANIMA ILI MAMUTNICIMA !?


IVAN ŽILIĆ, BLEFER ILI OZBILJAN POSLOVNI ČOVJEK?

U Istru želim uložiti 5 milijardi eura: ULJANIK MOŽE BITI MONTE CARLO, A PLANIRAM IZGRADITI I BAZEN DUGAČAK 10 KILOMETARA



Zainteresiran sam za gradnju brzog magnetskog vlaka koji bi povezivao Pulu i Zagreb. Kad bi se to realiziralo, do Zagreba bi iz Pule trebalo oko sat vremena. Tu bih uložio oko milijardu eura, kaže Žilić. Za oko mu je zapeo Muzil, ali i vojne nekretnine u pulskom zaljevu. I tu je spreman uložiti milijardu ili dvije, a te bi objekte stavio u funkciju turizma. Točka na "i" svakako je gradnja ekskluzivnog turističkog resorta

"Ako mi država omogući ulazak u Uljanik, spreman sam platiti i nacionalni stadion. Ne znam što se čeka i zašto Horvat i Marić sada koče (ministri Darko Horvat i Zdravko Marić, op. a.). Za Uljanik sam uplatio 500 milijuna eura i taj novac čeka u FINA-i. Uprava mora dati nalog da se novac prebaci na njihov račun, ali, čujte, ne može sve džabe, treba nešto i riskirati, staviti ponudu na stol. Neka mi za Uljanik u zalog daju Brijune", kaže nam u dahu samoprozvani najbogatiji Hrvat i multimilijarder Ivan Žilić.
"Težak" je, otkriva, 24 milijarde eura. Vjerovali ili ne, Ivan Žilić misli ozbiljno. I budući da je u posljednje vrijeme obavio niz sastanaka u Istri i kod odgovornih osoba, političara i gospodarstvenika, raspitivao se o investicijama, odlučili smo objaviti priču o njemu i njegovim idejama za Istru, koliko god će netko reći da su to prazne priče. Ivan Žilić naime ima jako zanimljive zamisli od kojih zastaje dah, ali koje nisu bez smisla.
Pitamo ga ako blefira kada kaže da je uplatio 500 milijuna eura za Uljanik.
- Ja sam poslovan čovjek i blefiranje je u biznisu kazneno djelo, a sve što imam lako se može provjeriti, kaže Žilić, koji je ovih dana uplatio večeru za "uljanikovce" u jednom pulskom restoranu.
- Bio je to simboličan čin. Nisam se pojavio jer nisam htio da tamo neki od mene prave majmuna. Čujem da je došlo 30 ljudi i da je bilo lijepo. Odgovorno tvrdim da je s Upravom Uljanika sve dogovoreno oko preuzimanja, a sreli smo se početkom kolovoza u Zagrebu. Bivši predsjednik Stipe Mesić spojio me s ljudima iz Uprave, a na sastanku je bio predsjednik Uprave Uljanika Gianni Rossanda, a sreo sam se i s Dragutinom Pavletićem i Darkom Šorcem iz Uljanik Plovidbe. Ja sam prema Uljaniku uputio pismo namjere, a Uprava i Nadzorni odbor su to prihvatili, odnosno potvrdili da su "primili na znanje". Uprava Uljanika je prekontrolirala kompletno moje poslovanje, a novac sada čeka u FINA-i. Zamolio sam Horvata i Marića da se prebaci novac. No oni šute i lobiraju svoje. Čeka se da nešto platim, a neću dati ni centa, rekao je Žilić. ( Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ)

Nema komentara:

Objavi komentar