utorak, 24. studenoga 2015.

KORUMPIRANA VREMENA

DEJAN MAĆEŠIĆ NA SLOBODI

SHRVANI OTAC POGINULOG MLADIĆA ‘Čovjeka koji je pijan pregazio mog sina pustili su iz zatvora. Pitao sam ih zašto, a oni su mi odgovorili: 'Službena tajna!’

  • Sandra Šimunović/CROPIX
Objavljeno: prije 20 min
Puštanje na uvjetnu slobodu Dejana Maćešića, suvlasnika posrnule tvrtke One2Play, osam mjeseci prije isteka zatvorske kazne koju je služio zbog izazivanja teške prometne nesreće, dodatno je rastužilo očajne roditelje poginulog Siniše Smiljanića. Naime, deset dana nakon što je Maćešić 31. srpnja napustio zatvor, na kućnu adresu Smiljanićevih stigla je obavijest zbog koje su, u potrazi za objašnjenjem, krenuli obilaziti institucije, ponajviše Ministarstvo pravosuđa te sud u Zagrebu.

Korumpirano vrijeme

- Kad sam otvorio obavijest, obuzela me dodatna tuga. Poslao sam upite i krenuo zvati. Otišao sam i osobno na sva moguća vrata da mi se kaže razlog ranijeg puštanja i tko je donio takvu odluku. Konkretnog odgovora nema već dva mjeseca. Kažu mi da je to službena tajna! Maćešić je pušten iako su donositelji odluke imali uvid u sve njegove prometne prekršaje. Ustrajat ću u borbi do kraja, radi druge djece kad je već kasno za moga sina. Kod tog čovjeka nema kajanja. Nema ni isprike s njegove strane. Znate, protiv tog čovjeka nemam ništa. Osuđujem pravosuđe i njihove odluke - priča Milenko Smiljanić, otac poginulog mladića kojeg je Maćešić, nakon što je pijan prošao kroz crveno svjetlo na semaforu, usmrtio automobilom. Iako ima puno pravo potraživati sudskim putem naknadu štete, Milenko Smiljanić naglašava kako mu još jedna sudska bitka ne treba.

Nema komentara:

Objavi komentar