petak, 8. veljače 2019.

ŠKOLSKO BUBANJE RAVNO JE VJERSKOJ DOGMI. SPRIJEČAVANJE MASA DA SE UZDIGNU NA NIVO ZNANSTVENE ANALITIKE. PROIZVOD JE FALSIFICIRANOG LJUDSKOG BIĆA !

NOVI KURIKULUM

BURNE REAKCIJE NA NOVI KURIKULUM Stručnjaci: Sve ste natrpali za bubanje... Govori se o holokaustu u Jugoslaviji umjesto u NDH



Zagreb, 240418. Donje Svetice 38.
Predvorje Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Izjava za medije vezano za kurikularnu reformu ministrice znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Blazenke Divjak i prof. dr. sc. Radovana Fuchsa, posebnog savjetnika predsjednika Vlade RH. Na fotografiji: Blazenka Divjak.
Foto: Goran Mehkek / CROPIX
Goran Mehkek / CROPIX




Ekspertna radna skupina za kurikularnu reformu (ERS) kojom koordinira premijerov savjetnik Radovan Fuchs s devet glasova za i pet protiv usvojila je novi prijedlog kurikuluma povijesti.
Umjesto očekivanja da će nova radna skupina doraditi izvorni prijedlog kurikuluma nastao još 2016. godine (u vrijeme Borisa Jokića), koji je prošao stručnu i javnu raspravu, dobio recenzije iz Bavarske i HAZU te se po njemu u ovoj školskoj godini odvija eksperimentalna reforma u 74 škole, taj je dokument istisnut i u 20-ak dana napravljen je potpuno novi prijedlog.
Svjetonazor
Da je riječ o drukčijoj verziji kurikuluma povijesti, jučer je Jutarnjem potvrdio i Radovan Fuchs, uz obrazloženje - izvorni dokument nije bilo moguće prepraviti jer je drastično odskakao od svih ostalih kurikuluma i previše odudarao od novog metodološkog pristupa. Je li problem bio svjetonazor? Fuchs tvrdi - ne. - Novi dokument je sadržajno dobar i prvi put u Hrvatskoj nemamo problema s ideološkim sukobima na razini ustaše i partizani - kaže Fuchs.
Struka tvrdi suprotno. Profesorice povijesti Martina Glučina iz Srednje poljoprivredne i tehničke škole Opuzen, Ana Nikolić iz Prirodoslovne škole Split, Dea Marić, predsjednica Hrvatske udruge nastavnika povijesti, i Snježana Koren s Odsjeka za povijest Filozofskog fakulteta u Zagrebu smatraju da je novi dokument neprihvatljiv, ne slijedi suvremene trendove obrazovanja i pogrešno predstavlja nastavu povijesti.
Glavni problem u njemu je prenatrpana količina sadržaja zbog čega, primijeni li se takav dokument u školama, od jeseni u nastavi povijesti neće biti nikakvih pomaka u odnosu na dosad. Učenici će i dalje učiti enormnu količinu gradiva, bez mogućnosti za razvoj kritičkog mišljenja, kažu profesorice, uz zaključak kako dokument odudara od glavnog postulata reforme - rasterećenja učenika.

Nema komentara:

Objavi komentar