subota, 9. veljače 2019.

UŽASNA STVARNOST TUZEMLJA U SNOVIMA ONOG SVIJETA

SVAKE VEČERI ME TAJ MONSTRUM SILOVAO, A JA SAM ŠUTJELA JER SAM MISLILA DA BOG TO TRAŽI OD MENE... Bivše redovnice progovorile o nastranim svećenicima

    AUTOR: 
    • Jutarnji.hr
  •  OBJAVLJENO: 
  • 07.02.2019. u 23:00

, Image: 136192486, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Ilustracija



Dan nakon što je papa Franjo prvi put javno priznao da su svećenici seksualno iskorištavali časne sestre, uz obećanje da će se pozabaviti problemom koji još uvijek postoji unutar Katoličke crkve, dvije bivše redovnice progovorile su o svojim traumatičnim iskustvima za BBC.
********************************************
OVAJ BLOG
Jeli doista ta klasna beštija uspjela milenima da preradi evolutivno i revolucionarno ljudsko biće u običan statični objekt, podčinjen nametnutoj dogmi nemilosrdne eksploatacije jače nad nemoćnoj zvijeri. 
 Posve da zakine njegove upitne naravi analitičkog duha – usmjerenog prema civilnom  dostojanstveniku, opće međusobne suradnje jačeg nad nemoćnijem biću:
 Ne budimo danas kakvima smo bili jučer, i ne budi sutra, na onom istom nivou, kakvom smo se zaticali jučer…!

Nema komentara:

Objavi komentar