nedjelja, 20. siječnja 2019.

NIJE SVE NI U KLASAMA

  Dali vam se nekad događa nešto slično što se događa meni često?
Bilo to u spontanom ili tematskom razgovoru, sa znancem ili nepoznatim, nesvjesno ili ciljano, da vam se odbrusi : "Politika me ne zanima!"
Osobna narav, tada, po najčešče reagira: To je to ! Rien ne va plus !
U stvari, istinski dijalog ovdje tek počimlje. Poput mutave ili kriještave molitve iskrenog vjernika, koju je izmuca  u vlastitoj klijeti, i u potpunoj samini.
Moj genetski Ljevičar rado je sasluša:  - Malkac te blokirao, jel'te, reće mi nasmiješen.
Niti sam političar, niti j....i  i, i, ilideolog, nastavim... -Istina, bio sam sotonizirana žrtva, zagubljenog djetinjstva, prokockane mladosti .Bio sam Balila, Pionir. i Sotonin Ministrant. Bio sam Crna ovca , Kukavica. Po nekad poželio postati i  i Heroj.  Stari znanac jednom davno prosudi:  - Bio si, i jesi doslovni bjegunac, nek te barem u tome sreća prati. Dok stariji susjed- sveznadar jednom  čak mi stane na put, prodiku da  održi:  -Pre mlad si da koračaš tako smjelo ovim putem, slušaj starije od sebe. Kuda drugi, tuda i ti. Budi poslušan-bit će ti dobro.
-Amen, Amen, Amen! Uzvikujem još danas, tim sveznajučim, bogom danim  kretenima .......!
-Ja hodam u vječnom pravcu suprotnih smjerova, kojima puze pokorne mase.

Nema komentara:

Objavi komentar