NICOLAS MADURO

PREDSJEDNIK VENEZUELE IZNIO TEŠKE OPTUŽBE 'Donald Trump je naručio moje ubojstvo, a znam i koga je angažirao...'

    AUTOR: 
    • Jutarnji.hr
  •  OBJAVLJENO: 
  • 30.01.2019. u 09:39

FILE PHOTO: Venezuelan President Nicolas Maduro gestures after receiving the presidential sash during the ceremonial swearing-in for his second presidential term, at the Supreme Court in Caracas, Venezuela Jan. 10, 2019. REUTERS/Carlos Garcia Rawlins//File Photo
REUTERS


Predsjednik Venezuele Nicolas Maduro tvrdi da je američki predsjednik Donald Trump naručio njegovo ubojstvo od kolumbijske vlade i mafije. Ipak, tvrdi da je on od prijetnji i atentata jako dobro zaštićen.
'Bez sumnje, Donald Trump je dao naredbu da me se ubije, rekao je kolumbijskoj vladi, kolumbijskoj mafiji da me ubiju. Ako mi se nešto dogodi, odgovorni će biti Donald Trump i kolumbijski predsjednik Ivan Duque', rekao je Maduro za RIA Novosti.
Unatoč tome, istaknuo je da ima povjerenja u sigurnosne službe svoje zemlje.
'Uvijek me štite ljudi iz Venezuele, imamo jako dobre obavještajne službe', rekao je.
Maduro tvrdi i da je savjetnik za nacionalnu sigurnost Bijele kuće John Bolton spriječio Trumpa od komunikacije s vladom Venezuele. Maduro tvrdi da je više puta pokušao dobiti američkog predsjednika, no nije uspio.
'Svih ovih godina sam pokušavao uspostaviti dijalog. No Bolton je spriječio Trumpa u razgovoru sa mnom. Imam informaciju da je on to zabranio', rekao je Maduro
*******************************************************
A tko će smaknuti predatora ?!