petak, 8. ožujka 2019.

FANTASTIČNE VRAGOLJE KLASNOG RAZBOJNIKA

Horvat o Uljaniku

Vladajuća koalicija danas odlučuje hoćemo li platiti 1,1 milijardu eura za spas Uljanika

Zagreb, 040518.
Koranska 2.
Frenki Lausic, novinar i urednik Jutarnjeg lista.
Foto: Darko Tomas / CROPIX
AUTOR:
OBJAVLJENO:
8.3.2019. u 10:24
Rijeka, 280211.
U brodogradilistu 3. maj odrzana je svecana primopredaja tankera Pomer za narucitelja Uljanik plovidba iz Pule. Rijec je o tankeru za prijevoz nafte, naftnih preradjevina i kemikalija nosivosti 51800 tona.
Foto: Tea Cimas / Cropix
Tea Cimas / Marko Todorov / CROPIX

Tanker Pomer za Uljanik Plovidbu i Darko Horvat u krugu

Darko Horvat, ministar gospodarstva je jutros,na konferenciji Budućnost obiteljskih tvrtki koju organizira tjednik Lider, ustvrdio kako će se danas i sutra održati sastanci vladajuće koalicije na kojoj će se odrediti hoće li država platiti 1,1 milijardu eura (8,4 milijarde kuna) minusa u temeljnom kapitalu Uljanik Grupe.
"Tomislav Debeljak, vlasnik Brodosplita mi je na sastanku predočio analizu koju je njegova kompanija napravila i koja govori o minusu u temeljnom kapitalu u iznosu od 1,1 milijardu eura. Vladajuća koalicija i Vlada će odlučiti hoće li to platiti porezni obveznici ili netko drugi ili će tvrtka ići u stečaj. No, ni eventualni stečaj ne znači kraj rada za riječki 3. Maj, koji se u stečaju može restrukturirati", ustvrdio je Horvat, ne spominjući što bi bilo s pulskim brodogradilištem u slučaju stečaja.
Dosadašnji stavovi HSLS-a i HNS-a su govorili kako su protiv takvog troška poreznih obveznika. Nadalje, ministar gospodarstva je kazao i kako postoji mogućnost da HEP, Porezna uprava i privatni dobavljači deblokiraju na jedan dan račun 3. maja kako bi se izbjeglo pokretanje stečaja na sudskom ročištu u utorak. Jednako tako je kazao i kako se danas mora donijeti odluka o tome hoće li Vlada uplatiti na račun Jan del Nula, kupca jaružala, 22 milijuna eura kako bi se izbjeglo plaćanje jamstava od milijardu kuna. Naime, ako Vlada uplati 22 milijuna eura JDN-u tada bi taj kupac uzeo brod u svoje vlasništvo, odustao od naplate jamstava i nastavio graditi taj brod negdje drugdje

Nema komentara:

Objavi komentar